probleem met java !!

Status
Niet open voor verdere reacties.
dikke problemen zelfs! Omdat mijn google Earth niet werkte ben ik naar de site van Java geweest om een eventuele update maar daar kreeg ik de volgende melding van Java: JAVA PLUGIN DETECTED JRE COLLISION.

Nu heb ik gezocht op internet naar oplossingen natuurlijk maar ofwel begrijp ik er geen snars van, ofwel lukt niet wat zij me zeggen!
Nu dus aan één van jullie om mij van mijn probleem af te helpen. Als ik op de knop "java" druk in mijn configuratiescherm krijg ik ook nog deze error:
The system cannot find the registry key specified
HKEY_LOCAL_MACHINE\\SOFTWARE\Javasoft\Java Runtime Environment\1.5.0_04

Nu moet ik wel zeggen dat ik ook Java niet meer terugvind in mijn software??!! Of heeft er iemand hier die gewist? Maar hoe krijg ik die dan terug geinstalleerd want ik krijg ook niets gedownload zonder dat ik die melding krijg en ik krijg dus ook niets binnen?[OPLOSSING]
tis opgelost en het werkt, ook Google Earth. Ik heb er gewoon alles handmatig afgegooid, gescand op beestjes, effe TuneUp Utillities (1-Click Maintenance) laten lopen, en zie het werkt.
Bedankt aan allen die zich een beetje bekommerd hebben over het probleempje van een oudere pc freak!(vr) (sc)
[/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
hey
onlangs heb ik dit ook voorgehad
da even naar IE -extra -internet opties - geavanceerd -multimedia aanvinken (microsoft VM )
lukt het nog niet down even : msjava_3810
zijn op hetzelfde blad SSL 2.0 --SSL 3.0 en TLS 1.0 aangevinkt ??
 
de map van java staat in de map programfiles daar onder zo de map moeten staan .je moet je verborgen mappen ook weergeven en dan kun je alles vrwijderen en opnieuwe inst doen.zo heb ik het probleem met java opgelost
 
hey
onlangs heb ik dit ook voorgehad
da even naar IE -extra -internet opties - geavanceerd -multimedia aanvinken (microsoft VM )
lukt het nog niet down even : msjava_3810
zijn op hetzelfde blad SSL 2.0 --SSL 3.0 en TLS 1.0 aangevinkt ??


bij internet opties-geavanceerd waren bij microsoft VM de 3 javaopties aangevinkt. SSL 2.0 , SSL 3.0 en TLS waren ook aangevinkt. Ik heb ook msjava_3810 gedownd en geinstalleerd. Maar ik denk niet dat het gelukt is, want als ik de laatste versie wil downen en instaleren geeft hij aan " cannot proceed...."
Ik denk dat het beter is als ik alles van java verwijder en dan opnieuw installeer. Mijn vraag nu: kan ik dat doen zonder problemen?
 
smijt alles van java er eens af,en istalleer gewoon de nieuwste versie,en scan zeker voor ongedierte java heeft een slechte reputatie op dat gebied
 
ga ik doen en dat laatste wist ik niet, maar wat dat betreft is mijn pc nogal goed beschermd, perfect kan waarschijnlijk niet, maar toch!
Ik laat jullie nog wat horen!
 
hey Richkeeen laatste poging om u te helpen
IE -internetopties-programma's
onderaan vind je invoegtoepassingen geheren
het eerste wat je krijgt zijn ze aktive geladen " active X 's
daar moet zeker aangeduid zijn WUWebcontrol Clas ---web browser applet--MUwebcontrol Class
verder kan ik je niet meer helpen--- wat meer nog kan zeggen als je alles uitschakeld kan waarschijnlijk niet meer op het net ??
 
ga ik doen en dat laatste wist ik niet, maar wat dat betreft is mijn pc nogal goed beschermd, perfect kan waarschijnlijk niet, maar toch!
Ik laat jullie nog wat horen!
misschien wel wat te goed beschermd wat gebruik je zoal.
grtjs
 
tis opgelost en het werkt, ook Google Earth. Ik heb er gewoon alles handmatig afgegooid, gescand op beestjes, effe TuneUp Utillities (1-Click Maintenance) laten lopen, en zie het werkt.
Bedankt aan allen die zich een beetje bekommerd hebben over het probleempje van een oudere pc freak!(vr) (sc)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan