Probleem met nieuwe Router HEELPP!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
G

Gastje1

Gast
Hallo,

Ik zit met een heel groot probleem, het is het volgende : Ik heb nieuwe router gekocht een draadloze en die allemaal mooi ingesteld plus beveiligd met wachtwoord.

Nu op mijn laptop (computer 1) wil ik verbinden en dit gaat, geen enkel probleem

Bij computer 2 daar begint het: Hij vind mijn draadloosnetwerk ik wil verbinden en geef het wachtwoord op en dan opeens zegt hij dat hij geen verbinding kan maken :(

Hoe kan ik dit oplossen aub?

Het type router is een Sitecom met als type mimo-XR of hier kan je hem ook vinden!

Kan er mij iemand zo snelmogelijk helpen want das nogal erg belangrijk!

P.S.: Ik werk op Windows Vista ;)

yves
 
ook trouwens geen kabel, ik steek de kabel in de router en dan in de pc en zelf dat niet :( Dit kan toch niet he, allee zo nen router en maar een pc waar ik internet heb

yves
 
kan je deze niet wep instellen,is stabieler
kontroleer ook dat niet 2 keer hetzelfde adres gebruikt in je router
 
nouw kijk ik heb eindelijk verbinding wel met kabel, maar zo traag als iets dat internet kan geen 1 webpagina openen?

en het zelfde adres euhmm ik weet niet?

yves
 
mss je router eens resetten en opnieuw instellen dat moet toch lukken ?
 
heb ik al regelmatig gedaan, maar niets

en neen zit er niet ver af tis in living en de router hangt juist boven de deur. het is heel raar ik heb al ondervonden als mijn draadloos niet beveiligd is kan ik zonder problemen alle twee de pc's op internet zetten, het is beveiligd en tis van mijn voeten maar de kabel insteken in router lukt ook niet want dan zit ik ofwel alleen maar lokaal of beperkte verbindingsmogelijkheden.

yves
 
is hij beveiligd met mac adres.dan kan je alleen contact hebben met pc(laptop)waarvan het mac-adres ingevuld is.dus je moet van beide computers het mac-adres invullen.
 
Router

Router

eerst uw desktop aansluiten op uwe router
dan pas daarna uw laptop op uw router laten zoeken
dan beveilings sleutel ingeven:duimop:
 
eerst uw desktop aansluiten op uwe router
dan pas daarna uw laptop op uw router laten zoeken
dan beveilings sleutel ingeven

ik weet niet waar jullie dat halen,de volgorde is van geen belang
bij was de eerste mijn laptop,daarna de vaste pc :beide draadloos,dan nog een vaste verbonden met kabel
ik had al die problemen niet
 
Ja is waar wat Rudy zegt, het is nog altijd niet opgelost :( Het is raar.... Laptop alles perfect en vaste pc's niets, zelfs niet via kabel

yves
 
reset alles
begin opnieuw
neem wep
geen mixed mode
zie dat je op hetzelfde kanaal zit
en volg je handleiding
en controleer of de antenne's goed zijn bevestigd
zie dat de instellingen hetzelfde zijn als op je laptop
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Al zo vaak gedaan en het is geen mixed het is wep, ik heb mail gestuurd naar de support en ik wacht nu op een antwoord.

Ik laat je iets weten wat ze zeggen en als het lukt of niet

yves
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan