probleem met tweede account in Outlook 2013

Status
Niet open voor verdere reacties.
Paar dagen geleden nam ik Outlook 2013 in gebruik. Daarbij heb ik 2 accounts aangemaakt; die allebei probleemloos verzenden en ontvangen. Het is echter zo dat enkel de standaardaccount alle berichten bewaart... Van de tweede worden de berichten automatisch verwijderd als er nieuwe berichten binnenkomen. De aldus verwijderde berichten zijn dan ook nergens meer terug te vinden .
Kan iemand hier een oplossing voor vinden aub? (hetzelfde probleem doet zich trouwens ook voor op laptop met Outlook 2010)
 
2 Accounts zeg je. Allebei bij Belgacom?
Heb je 2 gebruikers aangemaakt bij BGC met elk hun eigen account?
Of heb je 1 gebruiker met verschillende email adressen (aliassen)?

In het geval van het 2de, heb je 1 account. (Wat waarschijnlijk het geval is) Dan maakt het niet uit dat je daar 10 email adressen (aliassen) aanhangt. Deze komen allemaal binnen vanop één account.
 
Naast mijn eerste account bij Belgacom heb ik daar ook een tweede mailbox geactiveerd (aparte login en paswoord)
De tweede staat nu als standaard ingesteld. Verzenden en ontvangen verloopt voor beide zoals aangegeven probleemloos.
De als Outlook standaard ingestelde : yyy.yyy@skynet.be (= de tweede mailbox) werkt perfekt.
De niet als standdard werkende : xxx.xxx@skynet.be verzend en ontvangt probleemloos, maar alle inhoud van Postvak In verdwijnt na korte tijd automatisch en is nergens meer terug te vinden...
Sorry als ik een moeilijke klant ben..... (ik probeer dankzij jullie hulp bij te leren..)
Alvast bedankt om mij verder te helpen!!!
Nog even melden dat het probleem zich met Outlook 2003 niet stelde...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Kijk eens na of je geen Rules ingesteld hebt in Outlook. Dat hij bijvoorbeeld alle emails in een betreffende inbox doorstuurd naar een ander adres ofzo. Aangezien ze even zichtbaar zijn, gaat die achteraf daar een aantal zelf ingestelde regels op kunnen toepassen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan