Status
Niet open voor verdere reacties.
Halo,

ik zit met een virus probleem gans mn systeem is kapot nt gaan ^^
rechts onderaan naast het uur staat er VIRUS ALERT!
ik heb mss 4 antivirussen die scannen & proberen te verwijderen maar het lukt niet .
mn achtergrond sta er van YOUR PC IS INFECTED click here to download antivirus
& da wil ni weg elke keer als ik op iets klikt springt er zo'n popup ope van dat.
bij mn start balk kan ik ni meer na deze computer gaan & zoeken enzo is WEG
bij deze computer is mn C:// ook gans weg ik kan ni meer na program files of zo
maar als ik op "windows teken & R" druk opent uitvoeren nog altyd & zo kan ik wel naar de C:// gaan als ik de command heb . anders niet .
iemand die me AUB kan helpen & snel

mvg :)
 
als dat allemaal niet meer lukt vrees ik dat je best de boel formatteerd ;)
 
Start uw pc eens op in veilige mode, scan dan eens op virussen.
Goede raad: installeer maar 1 virus scanner, heelvaak gaan meerdere virusscannenrs in conflict, en werken hierdoor niet meer naar behoren.
GA NOOIT IN OP DE MILDING: UW COMPUTER IS BESMET MET EEN VIRUS, klik hier voor...!!!! Dit is een malware progje, je helpt u hier alleen maar mee in nesten.
Door te starten in veilige modes, schakel je zo alle extra's uit en kan uw anti virus prog zijn werk doen. veel geliuk
 
Ik ken deze, ik heb hem ook eens gehad.
Is weg te krijgen via hjt, heb post in het juiste forum gezet zodat onze hjt analist dit opmerkt.
Lees alvast hier hoe je een hjt log maakt en post dat alvast.
Denk dat het spyware was.


PS als je zo een melding krijgt waar ghost het over heeft sluit je het venster via taakbeheer ("alt" "ctrl" "del").
Vaak is het hele venster inclusief de afsluitknop en het rode x rectsboven gewoon een bitmap die fungeert als een grote ok knop, gecamoufleerd dus.
Scan eens met ad aware (ze moeten veel weten tegenwoordig) en start internet explorer zo mogelijk niet meer tot de spyware weg is.
Gegruik voorlopig firefox of opera 9.5
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan