Status
Niet open voor verdere reacties.

grysmo

Steunend lid
Vip Lid
Als mijn laptop HP met XP (6j) opstart schakeld hij zich nu uit na 25 sec, en start automatisch terug op voor 25 sec en schakeld terug uit en dat blijft zo doorgaan aan en uit.
In die 25 sec is er niets te zien op het scherm.
Als ik de XP herstel CD erin plaats, geen reactie.
Kan er iemand raad geven a.u.b.
 
je krijgt dus op geen enkel moment iets te zien op je scherm?

een aantal voorstellen zouden kunnen zijn: zet er eens een externe monitor aan en probeer eens in veilige modus op te starten.

op dit moment weet je helaas te weinig om in een bepaalde richting te gaan denken: bvb hardware, malware,...
 
niets te zien ook met een externe monitor blijft het hetzelfde, kan zelf in die 25 sec opstart en het zich terug uitschakelen niet in veilige modus opstarten, zou dit een virus kunnen zijn?
 
dat zou zeer wel een virus kunnen zijn. je zou daar naar kunnen gaan scannen, maar dan moet je wel eerst kunnen booten hé. kan je nog in je bios? als je dan een schijf hebt liggen van je OS kan je die gebruiken om van op te starten (meestal F9,F10 of F12). dan kan je een aantal hersteltools selecteren ( windows herstellen) en eventueel van daaruit een antivirusprogramma opstarten.
 
probleem gevonden: de slechte werking is het gevolg van een defecte sensor die de koeling in het oog houd, een vriend van me had hetzelfde voor.
Daar de pc 6 j. oud is doe ik geen kosten meer om deze te herstellen.
 
probleem gevonden: de slechte werking is het gevolg van een defecte sensor die de koeling in het oog houd, een vriend van me had hetzelfde voor.
Daar de pc 6 j. oud is doe ik geen kosten meer om deze te herstellen.

thx! succes ermee. hier gaan we een slotje op zetten ;-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan