Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo, ik zit met volgend groot probleem...

Enkele maanden geleden heb ik voor de zoon van mensen die ik ken een computer samen gestoken. Nu krijgt de zoon een paar weken gelden Internet en nu staat die computer terug bij mij thuis.

Wat is nu het probleem...
De computer start normaal op, maar na enige tijd krijg ik een blauw scherm (zie bijlage) en daarna start de computer automatisch terug op. Telkens opnieuw gebeurd hetzelfde. Dit gebeurd ongeveer 2 minuten na het opstarten.
Heb al geprobeerd een visursscan uit te voeren maar in 2 minuten lukt geen volledige scan.

heb er al uren op gezoekt en op gevloekt ;) , misschien weet er hiet iemand iets?

grtz,
Aflitto
 

Bijlagen

  • IMG_0738.rar
    612.6 KB · Weergaven: 100
Kan je nog met systeemherstel werken ?

Kan je nog met systeemherstel werken ?

*Kan je nog met systeemherstel werken ?

*Kan je de bestanden die op de partitie staan ergens opslaan en eventueel Windows opnieuw installeren?

* Om de Bios te resetten, batterijtje even uitnemen, netspanning wegnemen en een half uurke wachten tot het moederbord ontladen is
Daarna terug insteken = de Bios is geresetted

*De fout is zeer waarschijnlijk te wijten aan slecht geïnstalleerde software. Als je kan zien wat laatst is geprobeerd te installeren, zal de fout daar wel ergens zitten in die verkeerde drivers of zo ...
 
system32:lzx32.sys - Dangerous

--------------------------------------------------------------------------------

system32:lzx32.sys
%Windir%\System32:lzx32.sys is Backdoor.Rustock.B.
Tool to reset shell\open\command registry keys
Note: The tool has a .inf file extension.

Locate the download file, either on the Windows desktop or the floppy disk.


Right-click the UnHookExec.inf file and click install. (This is a small file. It does not display any notice or boxes when you run it.)

http://www.symantec.com/security_response/writeup.jsp?docid=2004-050614-0532-99
staat alle uitleg

dowload
http://securityresponse.symantec.com/avcenter/UnHookExec.inf


grts
parasiet
 
Ik heb het zelfde probleem had en heb gewoon een nieuw account aangemaakt en mijn ander verweiderd. En het was ongelooflijk maar waar over.

Yves ;)
 
Als ik jou was Yveske, dan zou ik toch maar even een hijackthis logje plaatsten. Zoals parasiet al zei kan dit op iets gevaarlijks wijzen. Even een nieuwe account maken kan de symptomen verhelpen, maar mss is de kern van je probleem er nog.
Als je zoekt op lzx32.sys vind je geen positieve zaken.
 
Zo, we zijn hier met enkele resultaten ;)


Heb dus eerst de bios gereset door stroom af te koppelen en batterij uit moederbord te halen. (thx @Daddycool)

Daarna heb ik UnHookExec.inf geïnstalleerd. (thx Parasiet)

De computer starte terug normaal op, dus tijd voor een goede virus en spyware scan.
Er zaten zo'n 35 virussen en zo'n 68 spyware alarmen. ( moet je kunnen om dat op 2 weken te krijgen)

Ga nu nog verder s opkuisen en dan nog s een HijackThis file posten.

Ik hou jullie op de hoogte...
 
probeer dit program eens (prosses explore) dit is een SYSTEEM INTERNALS van microsoft je vind het langs google ; leest eerst de gebruik aanwijzig en wat paars is herstellen en weer opnieuw scannen toch alles in orde is .
Je zult zien dat hij veel foute hersteld en dat je systeem beter werkt en vergeet daarna geen backup of eeen goede systeemherstelpunt aan te maken ; op de site staan een paar goede programs er voor .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan