Problemen bij branden van cd/dvd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,
Mijn broer heeft een laptop met Vista, deze moet dringend binnen wegens nog in garantie om wat problemen te verhelpen.
Op deze laptop staat een filmpje van de laatste dagen en begrafenisplechtigheid van een vriendin, nu moet dat op dvd worden gezet voor haar ouders, maar telkens je dat probeert te branden loopt die vast na ong 61%.
Dit filmpje, net als verscheidene andere zitten opgeslagen in Movie Picture Browser of iets in die aard, en ik kan die blijkbaar niet verplaatsen naar een stick om zo op mijn pc te zetten.
Het probleem is in deze, die laptop komt van Carrefour, en bij een eerdere herstelling was alles van de HD verwijderd en kan je alles opnieuw installeren.
Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen, kan het bv aan de kwaliteit van de DVD liggen?
 
Elk bestand moet te verplaatsen zijn, tenzij het in gebruik is door een programma.
Movie Picture Browser zegt me helemaal niets, maar als je dit programma afsluit zou de video te verplaatsen moeten zijn en ik denk ook te branden.
Doe eens Ctrl Alt Del en dan Taakbeheer starten. Kijk of hier bij toepassingen of Processen het programma Movie Picture Browser opgestart is.
Zo ja, beëindig deze taak of proces
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan