Problemen met dll.file nodig voor bearshare

Status
Niet open voor verdere reacties.
G

glory1891

Gast
Hallo iedereen,
Enkele dagen geleden liet ik een programma draaien dat m'n harde schijf zou verlossen van 'ongewenste' dll.files,en dit in het kader van een opschoning van m'n pc.(ik weet niet meer welk programma ;!
Aanvankelijk verliep alles goed,tot ik vandaag voor het eerst weer eens gebruik wilde maken van bearshare ,versie 5.2.5,die er voorheen ook op stond,zeg maar uit nostalgische redenen (ik werk het liefst met die versie)
Anyway : nu verschijnt er een kader waarin staat 'cannot find import dll may be missing,corrupt or wrong version file "BSidle.dll" error 126'.
Mijn pc is dus blijkbaar 'te goed' opgeschoond (lachen)
Ik ben dus die bewuste dll.file beginnen zoeken op het net,heb deze gedownload en opgeslagen.
Het probleem zit erin dat ik niet weet met welk programma ik deze file moet openen (heb enkele keuzemogelijkheden tenzij ik het laat opsporen door het net).
Ik denk en hoop dat ik door die dll.file te openen de rest van het probleem ook kan verhelpen m.b.t bearshare.
Beetje naief misschien maar had voordien ook al bearshare verwijdert en opnieuw geinstalleerd bij wijze van test maar het probleem blijft bestaan.
Hopelijk weet er hier iemand een oplossing.
Dank bij voorbaat ![OPLOSSING]
Probleem is opgelost :duimop:
McAfee was de boosdoener,die had de bewuste dll.file in quarantaine gezet...
Tamelijk voor de hand liggend,maar ik had alles al nagekeken voor ik dit bericht postte,met uitzondering van het activiteitenlog van McAfee.
Weer een ervaring wijzer.
Dank aan alle helpende 'handen'.
(y)
[/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
en als je de dll in deze folder zet C:\Program Files\BearShare
 
Je kan na het deinstalleren best eens zoeken naar alle mappen van bear share (zoek je schijf af naar bear share en kijk eens in de map program files om de map ervan te wissen.
Selecteer de optie om ook in systeembestanden te zoeken.
Installeer daarna bear share opnieuw.
 
Je kan na het deinstalleren best eens zoeken naar alle mappen van bear share (zoek je schijf af naar bear share en kijk eens in de map program files om de map ervan te wissen.
Selecteer de optie om ook in systeembestanden te zoeken.
Installeer daarna bear share opnieuw.

Bedankt.
Ik heb deze stappen ondernomen en me er goed van vergewist dat bearshare volledig uit mijn systeem verwijdert was,na heropstart en nieuwe installatie krijg ik nu echter nog steeds de bewuste foutmelding uit m'n eerste post.
Erger nog : ik krijg er nog een .exe melding bovenop,als volgt :
'de toepassing of dll bestand c:/windows/system32/BSidle.dll is geen geldige windows-kopie.Controleer dit op uw installatiediskette'.
Wat nu?
Grtz...
 
Start -> Uitvoeren -> sfc /scannow
met orginele cd van windows

Probleem is opgelost :duimop:
McAfee was de boosdoener,die had de bewuste dll.file in quarantaine gezet...
Tamelijk voor de hand liggend,maar ik had alles al nagekeken voor ik dit bericht postte,met uitzondering van het activiteitenlog van McAfee.
Weer een ervaring wijzer.
Dank aan alle helpende 'handen'.
(y)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan