Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo,
als ik bestanden wil downlaoden stopt het downlaoden na een poosje, ik kan het bestand nooit volledig downlaoden. Kan mij iemand de raad geven wat er fout loopt en wat ik er aan moet doen

groetjes
hubert
 
Bovenaan klik eens extra en neem internetopties, nu neem je Geavanceerd en klik nu op Opnieuwe instellen ...

attachment.php
 

Bijlagen

  • internet.png
    internet.png
    60.5 KB · Weergaven: 106
Surf je draadloos ? zo ja sluit de computer met draad aan.
Heeft uw firewall staan ? zo ja schakel deze eens uit.
 
Laatst bewerkt:
ik heb de computer met draad aangesloten en de firewall uitgeschakeld en het probleem blijft hetzelfde, niet leuk
groetjes
 
hallo,
als ik bestanden wil downlaoden stopt het downlaoden na een poosje, ik kan het bestand nooit volledig downlaoden. Kan mij iemand de raad geven wat er fout loopt en wat ik er aan moet doen

groetjes
hubert

Met deze "minieme" uitleg zal niemand u kunnen verder helpen.
Als u echt hulp wilt krijgen zult u toch wel een veel gedetailleerder versie van bovenstaande tekst mogen posten.
 
het is heel lief van jullie dat je willen helpen maar ik geef het op het is uitzichtloos, zal de ganse schijf deleten en alles er opnieuw op plaatsen
alvast een dikke merci
jullie horen nog van me
 
ik vind het van jullie heel lief voor de hulp die jullie mij geven maar ik geef het op. ga de computer volledig leegmaken en alles opnieuw installeren ,ik denk dat dit de beste oplossing is.
ontzettend veel dank voor de hulp en tot later
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan