Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedenavond, ik kan niet meer inloggen op igoogle en gmail, ik krijg telkens de vermelding adres niet gevonden, ik heb hier 3 pc's staan en telkens het zelfde voorval, weet er iemand wat er aan de hand is?
Dank u
 
Ik weet genoeg, ligt aan de provider. ;)
Is een bewuste keuze van hen.
Als je via een anonieme proxy er op kan is het van Belgacom gefilterd.
Ze zullen er wel een reden voor hebben die de helpdesk niet kan weten.

Voorlopig kan je inloggen met een anonieme proxy, tot het ginder is opgelost.

Hier alvast een lijst met proxy's, kan voor verschillende zaken gebruikt worden :p
Proxy | Proxy

Mail instellingen van gmal veranderen zodat je via pop 3 kan mail binnenhalen,
dan is je probleem meteen opgelost. Gewoon via outlook express dus.

picture.php


Hier de instellingen voor automatische configuratie afhankelijk van je emailprogramma die je wenst te gebruiken.
Lijst met ondersteunde IMAP-clients - Gmail Helpcentrum
 
Laatst bewerkt:
gmail

gmail

heb alles gevolgd zoals beschreven werd, maar mijn outlook expres weigert nu mee te werken, als de mails opvraag, krijg constant een scherm met mijn login, ik klik ok maar het blijft komen, ik heb de troubleshooting bekeken en daar werd vermeld dat ik captcha moest uitschakelen, dat heb ik gedaan, maar het leverde niets op, noch voor pop3 noch voor imap
 
Ik zal de manuele instellingen eens overlopen.
Je stelt je Outlook Express-client als volgt voor Gmail in:

1. Schakel POP in in je Gmail-account. Vergeet niet op Wijzigingen opslaan te klikken wanneer je klaar bent.
2. Open Outlook of Outlook Express.
3. Klik in het menu Extra op Accounts....
4. Klik op Toevoegen en vervolgens op E-mail...
5. Voer je naam in het veld Weergegeven naam: in en klik op Volgende.
6. Voer je volledige e-mailadres voor Gmail (gebruikersnaam@gmail.com) in het veld E-mailadres: in en klik op Volgende.
7. Voer pop.gmail.com in het veld Server voor inkomende e-mail (POP3, IMAP of HTTP): in. Voer smtp.gmail.com in het veld Server voor uitgaangde e-mail (SMTP): in.
8. Klik op Volgende.
9. Voer je Gmail-gebruikersnaam (inclusief '@gmail.com') in het veld Accountnaam: in in. Voer je Gmail-wachtwoord in het veld Wachtwoord: in en klik op Volgende.
10. Klik op Voltooien.
11. Markeer pop.gmail.com onder Account en klik op Eigenschappen.
12. Klik op het tabblad Geavanceerd.
13. Geef de volgende informatie op:*
* Vink onder Uitgaande e-mail (SMTP)het selectievakje aan naast Voor deze service is een beveiligde verbinding nodig (SSL).
* Voer 465 in het veld Uitgaande e-mail (SMTP): in.
* Vink onder Uitgaande e-mail (SMTP) het selectievakje aan naast Voor deze server is een beveiligde verbinding nodig.
* Vink onder Inkomende e-mail (POP3) het selectievakje aan naast Voor deze server is een beveiligde verbinding nodig. De poort verandert in 995.

*De volgorde van de velden met de servers voor uitgaande en inkomende e-mail is afhankelijk van de versie. Zorg ervoor dat je in elk veld de juiste informatie invoert.
14. Ga terug naar het tabblad Servers en vink het selectievakje aan naast Voor deze server is verificatie vereist.
15. Klik op OK.

Gefeliciteerd!Je hebt je client geconfigureerd, zodat je Gmail-berichten kunt verzenden en ontvangen.

Outlook Express - Help Center
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan