Problemen met Hotmail

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,

Ik maak gebruik van Windows Live Mail om oa ook mijn hotmail te ontvangen. Regelmatig krijg ik volgende foutmelding:

Voor het account Hotmail (joerens) kunnen geen berichten verzonden of ontvangen worden.

Serverfout: 0x800488EB
Server: 'https://mail.services.live.com/DeltaSync_v2.0.0/Sync.aspx'
Windows Live Mail-fout-id: 0x800488EB

Na een zekere tijd werkt dan alles toch nog zonder dat ik iets wijzig, toch is dit zeer vervelend. Wat is de oorzaak van deze fout en kan ik iets veranderen zo dat ik deze fout niet meer zou krijgen?

Bedankt, Joke
 
Ga eens naar Programma's en onderdelen dubbelklik op Windows Essentials en kies voor - Alle Windows Essentials-programma's herstellen.

Essentials.png
 
Dat heb ik ondertussen gedaan. Bedankt voor de tip.
Ik moet wel bekennen dat ik hieraan twijfel omdat mijn mails van skynet bijvoorbeeld wel doorkomen of deze van hotmail in de loop van de dag ook. Maar je weet maar nooit.

Joke
 
problemen hotmail

problemen hotmail

Dat heb ik ondertussen gedaan. Bedankt voor de tip.
Ik moet wel bekennen dat ik hieraan twijfel omdat mijn mails van skynet bijvoorbeeld wel doorkomen of deze van hotmail in de loop van de dag ook. Maar je weet maar nooit.

Joke

ben eens gaan zoeken en men spreekt van het hotmailadres te verwijderen en dan terug aan te maken. Men maakt eerst een ander account aan om een adres te hebben naar waar informatie kan gestuurd wordt. Of dit lukt kan ik niet uitproberen maar dit is wat ik vind op andere sites.
Groeten Djacar
 
Van morgen had ik het weer zitten en nu van middag komen ze terug binnen zonder dat ik iets gewijzigd heb. Ook als ik mij rechtstreeks aanmeld bij hotmail zie ik al mijn emails staan.

Het gepruts met accounts aanmaken en terug verwijderen daar heb ik mijn twijfels over en begin ik dan ook niet aan. Te meer omdat de mails na een tijdje toch binnen komen. Ik heb meerdere hotmailadressen en het is bij elk adres het zelfde probleem.

Toch bedankt voor de reacties.
Joke
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan