Status
Niet open voor verdere reacties.
Buurman heeft een probleem met outlook express, heeft vanmorgen de post nog binnen gehaald en bij het proberen om deze avond opnieuw de post binnen te halen vraagd outlook express plotseling naar gebruikersnaam en wachtwoord nogthans staat hier aangegeven dat hij dit moet onthouden. Het probleem is hier echter dat als we beiden ingeven hij zegt dat één van deze foutief is nogthans zijn we heel zeker dat het de juiste gegevens zijn. Is het mogelijk dat iemand van buitenaf die eventueel deze gegevens kent wachtwoord en/of wachtwoord kan veranderen vanaf een ander pc of wat kan hier het probleem zijn :vraagteken:
 
Iemand die die gegevens heeft kan idd online het wachtwoord veranderen, maar het probleem kan zich ook voordoen als er teveel en TE snel na elkaar geprobeerd word om de mail te checken, dit zal hier waarschijnlijk niet van toepassing zijn want met TE snel bedoel ik iedere seconde ofzo. Het probleem zal zich uiteraard ook tijdelijk voordoen als er problemen zijn met de mail-server. En natuurlijk ook als er een spatie (valt niet op!) vooraan of achteraan in het veld van de gegevens staan.
 
Ga eens na of wachtwoord & gebruikersnaam nog juist zijn.
Surf naar uw mailbox, en log nu eens in. Als dit werkt zijn naam & wachtwoord ok.
Probeer nadien nog eens via uw mail programma. Maak eventueel een extra acount aan met deze gegevens.
 
Iemand die die gegevens heeft kan idd online het wachtwoord veranderen, maar het probleem kan zich ook voordoen als er teveel en TE snel na elkaar geprobeerd word om de mail te checken, dit zal hier waarschijnlijk niet van toepassing zijn want met TE snel bedoel ik iedere seconde ofzo. Het probleem zal zich uiteraard ook tijdelijk voordoen als er problemen zijn met de mail-server. En natuurlijk ook als er een spatie (valt niet op!) vooraan of achteraan in het veld van de gegevens staan.

Hij had een tijdje terug problemen met op internet te geraken, na het bellen met zijn helpdesk zagen ze dat er nog een tweede persoon met op zijn account bezig was. Ze hadden hem ook nooit verteld dat zijn draadloze internet verbinding moest beveiligd worden en mensen van in de 70 jaar gaan daar ook niet over liggen piekeren maar in ieder geval kon deze illegale surfer dus wel al zijn gegevens zien hopelijk heeft hij hier geen gebruik van gemaakt.
 
heb een acount gemaakt met outlook en hier lukt het wel mee, nog enkele malen geprobeerd met outlook express en mislukt steeds opnieuw. Zit de fout nu in het progje en moet ik opnieuw installeren :vraagteken::yahoo:
 
inlog probleem is momenteel opgelost, had gisteren account verwijderd en namiddag opnieuw account ingevoerd met zelfde gegevens en outlook express kon weer op de webmail. Hopelijk blijft dit zo. :yahoo:
 
probleem doet zich opnieuw voor, krijg weer de foutmelding dat hij zich niet kan aanmelden met outlook express en nogthans als we outlook openen met dezelfde gegevens hebben we geen problemen. ;!
 
hadden weer problemen met outlook express konden nu wel verzonden maar niet ontvangen, alle instellingen zijn volgens mij goed ook wat de gegevens voor het aanmelden bij de mailserver betreft. Hopelijk kan mij iemand vertellen wat hier het probleem kan zijn. Heb momenteel daar Thunderbird geinstalleerd en deze werkt dus wel goed met dezelfde gegevens. Allée voorlopig althans.
 
Is uw vraag opgelost, zoja dan zouden wij graag de oplossing weten zodat wij deze topic als opgelost kunnen beschouwen.


SIMBA
 
Hij had een tijdje terug problemen met op internet te geraken, na het bellen met zijn helpdesk zagen ze dat er nog een tweede persoon met op zijn account bezig was. Ze hadden hem ook nooit verteld dat zijn draadloze internet verbinding moest beveiligd worden en mensen van in de 70 jaar gaan daar ook niet over liggen piekeren maar in ieder geval kon deze illegale surfer dus wel al zijn gegevens zien hopelijk heeft hij hier geen gebruik van gemaakt.

Ik heb nog eens goed gelezen wat er nu allemaal staat.
Met outlook zou er geen probleem zijn, en met thunderbird ook niet schreef je.
Met outlook express ging verzenden de laatste keer wel, maar ontvangen niet.
Klopt diet zo ongeveer?
Ofwel is er iets mis met outlook express, of de te ontvangen mail kwam bij de 2e gebruiker terecht.
Als er een illegale 2e gebruiker is, waarom maak je dan een nieuwe account aan met dezelfde gegevens? probeer eens een andere account die niet gekend is.
En hoe staat het met de beveiliging van zijn wifi?
 
Ik heb nog eens goed gelezen wat er nu allemaal staat.
Met outlook zou er geen probleem zijn, en met thunderbird ook niet schreef je.
Met outlook express ging verzenden de laatste keer wel, maar ontvangen niet.
Klopt diet zo ongeveer?
Ofwel is er iets mis met outlook express, of de te ontvangen mail kwam bij de 2e gebruiker terecht.
Als er een illegale 2e gebruiker is, waarom maak je dan een nieuwe account aan met dezelfde gegevens? probeer eens een andere account die niet gekend is.
En hoe staat het met de beveiliging van zijn wifi?

klopt zo een beetje allemaal, na he opmerken van de zwart surfer is het allemaal beveiligd wij hebben ook met de helpdesk gebeld en die beweren dat er geen mogelijkheid zou zijn dat die de persoonlijke gegevens zou kunnen te weten komen (waar ik mij dus vragen bij stel) en wat die gegevens betreft werken die wel 100% bij Oultook en Thunderbird.
 
yep ik heb ook al gehoord van dat probleem van illegale zwartsurffers
Hoe gaan de meeste te werk ze sturen je een mail met een foto of tekst en als je erop klik kunnen ze alles wat op jou pc gebeurt volgen .
Toch opletten met foto's als je nie weet van wie de mail afkomstig is
de naam van dat program schiet me niet direct te binnen maar heeft wel iets te maken met spy.....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan