Status
Niet open voor verdere reacties.

coiske

Overleden
als ik een van de programma's van office open of frontpage open dat verschijnt windows installer en daanna de installatie en configuratie van office 2007 enterprise (word-excel-powerpooint-publiser en frontpage

heeft er iemand een oplossing

dank bij voorbaat:yahoo:
 
als ik een van de programma's van office open of frontpage open dat verschijnt windows installer en daanna de installatie en configuratie van office 2007 enterprise (word-excel-powerpooint-publiser en frontpage

heeft er iemand een oplossing

dank bij voorbaat:yahoo:

dat komt omdat je MSO 2007 geïnstaleerd hebt gehad en er daarna weer af gegooid. er blijven restwaarden in je register staan die proberen de installatie terug te voltooien. je hebt een ( of meer ) goede regcleaners nodig om alle mappen en sleutels te verwijderen, anders blijft dit gebeuren...:duimop:
 
Achterblijfsels opruimen

Na een deïnstallatie kunnen er nog steeds zogenaamde uninstall-achterblijfsels op uw systeem achterblijven. De achterblijfsels kunnen voor problemen zorgen, zoals het haperen van andere programma's of het zich ophangen van de pc. Om ook deze achtergebleven onderdelen definitief te verwijderen neemt u de volgende stappen:

Klik op Start >> Uitvoeren.
Typ het commando regedit en klik op OK.
Vervolgens dient u de volgende registertak te openen:

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall

Onder deze registersleutel treft u een fiks aantal ondersleutels aan, die elk staan voor een geïnstalleerd programma of stuurprogramma. Verwijder hier de sleutel die voor de problemen verantwoordelijk is.

Indien de problemen dan nog niet verdwenen zijn, dan kan het zijn dat het verwijderde programma nog op andere plaatsen in het register sporen heeft achtergelaten. In dat geval zou u moeten gaan zoeken in het register, maar dat is bijna ondoenlijk. Praktisch gezien is het in zo'n geval verstandiger om een back-up van het systeem terug te zetten of terug te vallen op een herstelpunt. Daarom is het eerder geadviseerde maken van een herstelpunt - voorafgaande aan een installatie - zo belangrijk.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zou dit even proberen om hem geheel en compleet met key`s er af te gooien dit is een trail 21 dagen maar dan kan je in iedergeval verder met wat je wilde doen eerst die oude er af gooien via Your uninstaller 2008 klik hier Dan geheel verwijderen ook ouder versie....Rebooten en opnieuw instaleren.
Laat wat weten.
 
MS Office

MS Office

Ik heb een tooltje gevonden van ' Bill G ':

office2007spuninstal.exe

probeer het daarmee eens.

De atach is blijkbaar niet mee gegegaan. Stuur mij een mailke dan probeer ik het op een andere manier op te sturen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan