problemen met volgorde branden van een speellijst !!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Qtex

Beheerder
Forumleiding
Admin
ik heb een speellijst samen gesteldt op vraag van mijn buurman ....
deze zijn genummerd van 1 tot 150 ( ook zijn deze niet alfabetisch opgeslagen maar eerder in groepjes van 3 betreffende de gerne.
de speellijst aanmaken en de gewenste muziek ophalen is geen probleem ...
het probleem dat ik onder vind is op het moment ik deze speellijst toevoeg aan de brander (burning studio10 van ashampoo ) hij neemt deze wel aan ....
MAAR : enkel de eerste 10 muziekjes uit deze speellijst worden willekeurig neer gezet in de eerder aangemaakte lijst ...

voorbeeld :
nr 1 black is black : blijft op de eerste plaats staan maar dan staat op de tweede plaats het liedje met nr 11 deze wordt dan opgevolgt tot nr 19 !!!
en op de plaats waar nr 20 zou moeten staan wordt nr 2 weergegoven !!!!

dus om de 9 liedjes worden de nummers 2,3,4,5,6,7,8,9 en 10 er tussen geplaatst ......

gebruik ik een ander brand programma dan klopt van de ganze aangemaakte afspeellijst de nummering hellemaal niet meer ...! en worden ze nog erger dooreen gehaaldt!!!!

gebruik ik Wmp om deze afspeellijst te branden dan blijft de nummering behouden maar kan ik de 150 nummers niet op 1 cd branden !!! dan heeft de wmp er wel 8 cd's voor nodig
met de burning studio10 van ashampoo kan ik de 150 nummers wel degelijk op 1 cd branden en tergelijkertijd kan deze cd op gewoonne cd spelers afgespeeld worden ...
 
Laatst bewerkt:
het is me onder tussen gelukt om de eerst 99 nummers op volgorde te krijgen ...
echter wil ik de overige 51 nummers er ook bij maar van het moment ik nr bijvoeg over nr 99 loopt het weer verkeerdt af ....en staan de laatste toegevoegde nummers 100 tot 110 niet meer op volgorde..
zie afbeelding Bekijk bijlage 8154
Bekijk bijlage 8155

hier loopt het mis bij het toevoegen vanaf nummer 100 Bekijk bijlage 8156
 
Laatst bewerkt:
Prober dan eens nog een nul ervoor te zetten vanaf getallen onder de honderd.

Dus 001 tot 099 en 100 tot 999.
Als je nummers hebt boven de duizend, moet je overal nog een nul voor zetten. Dus 0001 / 0099 / 0567 / 1657
 
effe es uittesten !!!

[edit] dit mag als opgelost worden beschouwt daar de buurman me liet weten, dat hij tevreden was met de nummering van 1 tot 99 te branden op 1cd en de overige nummers op de 2de cd [/edit]
 
Laatst bewerkt:
Je moet het aantal nullen ervoor zetten volgens het aantal cijfers. Vb. voor 1.000.000 nummers moet ge 5 nullen zetten. Dan heb je nummers van 000.000 tot 999.999.
Het nummeren werkt altijd volgens het 1ste getal.
 
kweet het ondertussen al maar de buurman heeft deze afspeellijst dan weer nodig om in het groepje mee te spelen (bas gitaar )
en vind de nummering met de nullen ervoor te moeilijk om een gewenste song te vinden !!!
daarom dat de nummering maar mag gaan van 1 tot 100/cd

alhoewel ikzelf al een cd (700mb)heb gebrand met burning studio 10 met een totaalle afspeelduur van 4 uur en 30 minuten (aan één stuk door )
maar deze staan niet genummert !

de buurman heeft de nummering nodig om dat ze elke song gaan aanleren en vervolgens ook aanbieden om live te spelen .....
de toeschouwers kunnen dan voor 50cent 2 nummers uit hun rapertoire kiezen en door de nummers mee te delen aan de groep weten ze dan ook over welke song nummer het gaat !
 
Okay.

Op zich lijkt mij het verschil tussen 0136 en 136 en het verschil tussen 0034 en 34 niet zo héél erg groot. Maar als de buurman dit te ingewikkeld vindt, zal hij moeten kiezen. Het is het één of het ander.

Ik zet hier een slotje op.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan