Problemen na update McAfee Security 2010 in web browser van Windows 7.

Status
Niet open voor verdere reacties.
T

telerke

Gast
Half vorige week heeft mijn zus een update gehad voor de versie 2010 McAfee Security.
Nu heeft hij een volledige nieuwe interface gehad naar versie 2011, maar heeft nu problemen met haar internet explorer 8. Deze cracht nu geregeld en krijgt dan een melding dat internet explorer niet meer reageert . Voordien nooit problemen gehad met explorer 8. Wat zou hier aan de hand kunnen zijn.
 
Kijk of en geen nieuwe update zijn voor McAfee en windows.
Waarom niet firefox gebruiken ?

Haar Security van McAfee en Windows 7 zijn en waren al recent. Firefox ziet ze zo niet zitten, ieder zijn keuze natuurlijk. Haar web browser IE8 heeft altijd goed gedaan, tot de laatste update van McAfee en het is naar de kl....... Brol van McAfee verwijderen en Avast plaatsen.
 
AVAST is denk ik Russisch en gebruikt dezelfde database van de grote betaalscanners.
Zelf heb ik het nooit gewild wegens hardnekkig false positive blijven melden.
Recentelijk overgestapt naar comodo internet security.
Virus, spywarescanner, protectiontool, firewall....
Alles in 1x aan boord en alles draait als een zonnetje.
Enkel voor online gamen is de firewall lastig, dan zet je ze beter uit.
Of installeer ze niet en zet er zonealarm op.
 
Half vorige week heeft mijn zus een update gehad voor de versie 2010 McAfee Security.

Op welke wijze heeft je zus een bericht ontvangen dat er een update beschikbaar was? Indien dit per e-mail gebeurd is, zou het wel eens om een valse nagemaakte versie kunnen gaan die verspreid word.
 
Op welke wijze heeft je zus een bericht ontvangen dat er een update beschikbaar was? Indien dit per e-mail gebeurd is, zou het wel eens om een valse nagemaakte versie kunnen gaan die verspreid word.
Zeker geen valse nagemaakte versie, Ze download zeker geen versie's via de mail om, zo slim is ze nog wel. Ze heeft de download via de McAfee Security zelf gedaan want de computer moest terug herstart worden en nadien begon de problemen pas. Het McAfee Security is volledig en grondig verwijderd en het probleem is opgelost de IE8 draait weer normaal zoals voorheen. Nu staat er Avast met gratis ZoneAlarm op en het werkt perfect.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan