Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,
Ik heb hier een pc in handen gekregen van m'n broer z'n dochter, die start op maar dan komt het zwarte scherm waarin je kan kiezen voor veilige modus ed. Het probleem is dat je niet kan kiezen, en eens de 30sec verlopen reboot hij gewoon krijg je WIN XP op je monitor te zien, maar dan springt hij gewoon terug op die zwarte pagina, hoe kan ik dit probleem oplossen aub, of is er iets stuk in de pc?

Mvg

Garreth
 
Waarschijnlijk is je toetsenbord aangesloten met usb, neem eens een andere toetsenbord met PS/2 aansluiting.

ps2aansl.jpg
 
Hey,
Thx voor de snelle reactie, met een ander kla4 kan ik wel een keuze maken, maar toch start de pc niet op zoals het hoort, telkens komt die zwarte pagina met de keuzemogelijkheden terug, hij reboot wel.

Mvg

Garreth
 
Hey,
Heb poging gedaan om de procedure van Unmountable Boot uit te voeren, alleen heb ik blijkbaar op de WIN XP Pro geen "r" kunnen ingeven, die geeft meteen bij de setup de vraag of ik wil installeren en de partitie wil formateren.

Mvg

Garreth
 
De problemen die ik lees, lijken erg veel op een kapotte voeding.
 
heb hier ook een hdd liggen die maar blijft heropstarten. heb die vervangen en het was opgelost. was bij mij dus niet de voeding, maar ja, misschien wel bij jou. probeer de disk eens in je eigen pc zou ik zeggen. dat gaat uitsluitsel geven over de voeding
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan