Product-Activering

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bij het opstarten van mijn pc krijg ik tijdens het welkomstscherm steeds de vraag om windows te activeren. Klik ik op ja of nee, maakt niet uit welke, dan krijg ik de melding dat windows reeds geactiveerd is. Heb nog 7 dagen de tijd om te activeren. Iemand een idee hoe dit komt?? Alle hulp is welkom. ik dank u bij voorbaat.[OPLOSSING]
Probleem opgelost via supportcenter. Oplossing voor mensen met dezelfde problemen. Start>uitvoeren>REGEDIT>ok.
HKEY_LOCAL_MACHINE / SOFTWARE / MICROSOFT / WINDOWSNT / CURRENTVERSION / WPAEvents.
Dubbel klikken op OOBE Timer.
Waardegegevens : 0000 FF D7 36 4E 70 FD DC BF
0008 14 C5 72 5E

Waarde in de bovenste rij (in dit geval FF) deleten en vervangen door 88.
Pc opnieuw opstarten en heractiveren, telefonisch of met Winactivate.
Voor eventuele andere problemen, stuur gerust een mailtje, c ya.
[/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Contact opnemen met het Microsoft-productactiveringscentrum
Kies de optie Telefonisch activeren in de wizard Product activeren om contact op te nemen met het juiste regionale Microsoft-productactiveringscentrum. Wanneer u uw land of regio hebt geselecteerd, wordt het juiste telefoonnummer weergegeven.

Opmerking Als u een ongeldige installatie-id ontvangt, vraagt de medewerker van de klantenservice u misschien de optie Productcode wijzigen te kiezen in de wizard Product activeren.

Dit had jij moeten doen
dit werd toch ook vermeld toen je de installatie deed of niet (normaal gezien wel)


dus even bellen om de actievatie nummer en je bent klaar
zoals ik zag is het wel dringend
 
Alvast bedankt voor de snelle reactie. Dat is nu net het probleem !!! Als ik via start-programma's-Windows activeren aanklik, dan krijg ik de melding dat het product reeds geactiveerd is, dus ik kan niet telefonisch activeren omdat die pagina helemaal niet opent omdat de pc aangeeft dat windows al geactiveerd is. Heb ook al geprobeerd van het wpa.dbl bestand te wissen en opnieuw te activeren, maar geen resultaat. Ik zit met de handen in het haar. Reeds 5000 pc's geformateerd en terug geinstaleerd, maar dit nog nooit meegemaakt.
 
even dit proberen:
Ga naar Start > uitvoeren
type daar : oobe/msoobe /a
met spatie voor /a
klik dan op OK
 
Alvast bedankt voor de snelle reactie. Dat is nu net het probleem !!! Als ik via start-programma's-Windows activeren aanklik, dan krijg ik de melding dat het product reeds geactiveerd is, dus ik kan niet telefonisch activeren omdat die pagina helemaal niet opent omdat de pc aangeeft dat windows al geactiveerd is. Heb ook al geprobeerd van het wpa.dbl bestand te wissen en opnieuw te activeren, maar geen resultaat. Ik zit met de handen in het haar. Reeds 5000 pc's geformateerd en terug geinstaleerd, maar dit nog nooit meegemaakt.

Je hebt pm
 
Probleem opgelost via supportcenter. Oplossing voor mensen met dezelfde problemen. Start>uitvoeren>REGEDIT>ok.
HKEY_LOCAL_MACHINE / SOFTWARE / MICROSOFT / WINDOWSNT / CURRENTVERSION / WPAEvents.
Dubbel klikken op OOBE Timer.
Waardegegevens : 0000 FF D7 36 4E 70 FD DC BF
0008 14 C5 72 5E

Waarde in de bovenste rij (in dit geval FF) deleten en vervangen door 88.
Pc opnieuw opstarten en heractiveren, telefonisch of met Winactivate.
Voor eventuele andere problemen, stuur gerust een mailtje, c ya.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan