Varia prullebak

Status
Niet open voor verdere reacties.
wat mij stoort op een harddisk is de map prullebak. ik heb een HD die regelmatig aan mijn tv hangt voor het bekijken van media bestanden, en daarna aan mij pc voor de nieuwe bestanden toe te voegen en andere te deleten. steeds komen er onder $RECYCLE.BIN meerdere bestanden met naam prullebak te staan.
deze kunnen manueel weggesmeten worden.
ik zou graag hebben dat deze map $RECYCLE.BIN niet meer aangemaakt wordt op deze schijf.
ik denk dat dit niet mogelijk is dit te bekomen. (misschien bestaat er toch een tool voor, wie weet ????) šŸ„“
 
  • Klik met de rechtermuisknop op de Prullenbak en kies Prullenbak leegmaken als u de Prullenbak wilt legen zonder deze te openen.
  • Klik op het bestand en druk op SHIFT+DELETE als u bestanden definitief van uw computer wilt verwijderen, zonder dat deze eerst naar de Prullenbak worden verplaatst.
 
  • Klik met de rechtermuisknop op de Prullenbak en kies Prullenbak leegmaken als u de Prullenbak wilt legen zonder deze te openen.
  • Klik op het bestand en druk op SHIFT+DELETE als u bestanden definitief van uw computer wilt verwijderen, zonder dat deze eerst naar de Prullenbak worden verplaatst.

wat mij stoort op een harddisk is de map prullebak.

? :rolleyes:
 

Bijlagen

  • Toegang tot Prullenbak op Externe HDD en Bestanden Verwijderen.pdf
    254.4 KB · Weergaven: 176
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan