publischer windows 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.
G

Gast

Gast
ik heb een pubischer windows 98 maar deze wordt niet aanvaard door mijn nieuw e pc die werkt onder windows 7 dll 64. ik heb overal gezocht naar een publicher van 2007 ; maar vind deze niet . ook niet onder de free software. kan iemand mij helpen
 
ja maar wat raad u mij dan aan . want ik heb geen enkel programma met de waarde van 2010. ik het een window zeven prelium home
 
Het is een onderdeel van een Office 2010 programma dus werkt op Windows 7

Je zou ook kunnen zoeken naar Office 2007, maar dit is al weer iets verouderd en niet overal meer leverbaar.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
VDC,
Ik heb een office Home & Student 2007 met nog een vrije licentie beschikbaar. Maar daar schiet je niets mee op zeker?
Misschien iemand anders dan...
m.v.g., | WW
 
ik heb een pubischer windows 98 maar deze wordt niet aanvaard door mijn nieuw e pc die werkt onder windows 7 dll 64. ik heb overal gezocht naar een publicher van 2007 ; maar vind deze niet . ook niet onder de free software. kan iemand mij helpen

Windows 98 is een OS (net zoals Windows 7) en Publisher maakt daar geen deel vanuit. Als u het programma Publisher wilt hebben, moet u, ofwel een Officepakket kopen waarin Publisher voorkomt:
http://emea.microsoftstore.com/nl/nl-NL/Microsoft/Office-Professional-2010
ofwel Publisher aankopen als zelfstandig programma: Publisher 2010 - Koop en download bij Microsoft Store Nederland
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan