publisher

Status
Niet open voor verdere reacties.

bernard

Steunend lid
Vip Lid
telkens ik een upgrate doe en ik open mijn publisher, dan moet ik het telkens opnieuw doen. Ik heb nochtans mijn productsleutel.
 

Bijlagen

  • photo18405.png
    photo18405.png
    19 KB · Weergaven: 100
op de afbeelding staat dat dit een evaluatie versie is …
indien deze Office 2010 legaal verkregen is zou dan ook deze legaal geactiveerd dienen te blijven bij een upgrade van een Office onderdeel ..
werd de Publisher naderhand toegevoegd aan deze Office of was deze al aanwezig …
indien deze al aanwezig zou geweest zijn dan dien jij eens een ander onderdeel te openen van deze Office 2010 ..want dan zou in feite ook dat onderdeel een zelfde melding moeten geven .
 
Qtex;n234841 zei:
op de afbeelding staat dat dit een evaluatie versie is …
indien deze Office 2010 legaal verkregen is zou dan ook deze legaal geactiveerd dienen te blijven bij een upgrade van een Office onderdeel ..
werd de Publisher naderhand toegevoegd aan deze Office of was deze al aanwezig …
indien deze al aanwezig zou geweest zijn dan dien jij eens een ander onderdeel te openen van deze Office 2010 ..want dan zou in feite ook dat onderdeel een zelfde melding moeten geven .

Publisher is niet later toegevoegd. Het is 1 volledig pakket. Alle andere onderdelen zoals Power point, outlook, excel, OneNote en verder werken zonder probleem.
 
dus de vraag is hier nu welke Office pakket 2010 er gebruikt word ….indien jij de Office 2010 home en student in gebruik heb dan is Publisher er niet standaard aanwezig en werd deze wel als een evaluatie versie aangeleverd om je te overhalen om een hogere Office pakket aan te kopen
*de Publisher is dan ook enkel vanaf de pro versie standaard aanwezig ..
 
Qtex;n234849 zei:
dus de vraag is hier nu welke Office pakket 2010 er gebruikt word ….indien jij de Office 2010 home en student in gebruik heb dan is Publisher er niet standaard aanwezig en werd deze wel als een evaluatie versie aangeleverd om je te overhalen om een hogere Office pakket aan te kopen
*de Publisher is dan ook enkel vanaf de pro versie standaard aanwezig ..

Je kan gelijk hebben Qtex, het is Office 2010 voor thuisgebruik en studenten en ik zie ook nog staan: Word, Excel, PowerPoint en OneNote.
 
de office 2007 word niet meer voorzien van update's en ik vermoed dat dit zo wie zo niet gaat lukken tenzij je meerdere onderdelen van de Office 2007 ga gebruiken en niet enkel de Publisher.
in het kort ...koop je best een nieuwe licentie aan van de Office 2010 pro of eerder een nieuwere Office 2016 pro plus voor 30€
 
Ik heb toch het risico genomen en de 2007 (na herstelpunt gemaakt te hebben) gedownload. Geen enkel probleem en kan nu zo Publisher gebruiken.
Bedankt Qtex voor de uitleg.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan