Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb mijn Windows 10 opnieuw geïnstalleerd en 2 extra accounts aangemaakt, ogenschijnlijk werk alles maar...
De toetsenbord indeling stond bij alle 3 op querty, bij mijn eigen account kon ik probleemloos azerty inschakelen.
Ook na verschillende keren terug opstarten bleef dat goed.
Maar de andere 2 accounts krijg ik niet op azerty.
Het instellen doe ik via PC-Instellingen, daar staat wel AZERTY bij maar ik kan dat niet op standard zetten en het andere kan ik niet verwijderen.
Als ik klik op verwijderen dan is het weg maar bij terug opstarten is het er weer terug.

Wat doe ik fout?
 
Qtex bedankt voor je prachtig filmje. Deze methode heb ik gebruikt voot de instelling van mijn eigen account.

Maar voor de andere account heeft het spijtig genoeg niet veel geholpen. Het Engels blijft terug komen.

Ik heb nu bij de Engelse taal het querty keyboard verwijderd en een "azerty Belgisch punt" toegevoegd en nu heb ik er geen last meer van. Geen propere oplossing maar het gaat niet anders. Het valt mij wel op dat bij de Engelse taal de vermelding "Zoeken in Windows update" bij staat. Heeft dat er dit iets mee te maken?

Als iemand de goede oplossing kant wil ik dat nog altijd proberen want mijn oplossing is maar een lapmiddel.
 
of dat er iets mee te maken heeft durf ik niet te bevestigen maar dat je de Engels (verenigde staten ) verwijder heb mag niets uitmaken en zal verder ook geen problemen geven .
 
Qtex bedankt voor je prachtig filmje. Deze methode heb ik gebruikt voot de instelling van mijn eigen account.

Maar voor de andere account heeft het spijtig genoeg niet veel geholpen. Het Engels blijft terug komen.

Ik heb nu bij de Engelse taal het querty keyboard verwijderd en een "azerty Belgisch punt" toegevoegd en nu heb ik er geen last meer van. Geen propere oplossing maar het gaat niet anders. Het valt mij wel op dat bij de Engelse taal de vermelding "Zoeken in Windows update" bij staat. Heeft dat er dit iets mee te maken?

Als iemand de goede oplossing kant wil ik dat nog altijd proberen want mijn oplossing is maar een lapmiddel.

Inderdaad, bedankt voor het filmpje, Qtex, goed, klaar en duidelijk, niet dat ik dat dadelijk nodig had, met mijn eigen account had ik geen probleem. Voor een 2de account daarentegen had ik hetzelfde probleem als joke135, wat ik ook deed het Engels terugkomen ondanks verwijderen en daarom ook bedankt, joke135, voor deze onorthodoxe manier maar het werkt wel en blijft werken na afsluiten en terug opstarten!! :bravo: (y)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan