Status
Niet open voor verdere reacties.
Sinds vandaag heb ik bij het openen van IE iets raar. De pagina komt tevoorschijn in het midden van de pagina en in smal. (zie bijlage)
Mijn vrouw heeft toetsenbord afgekuist als pc afstond en sindsdien heb ik dat.
Zou dat er iets mee te kunnen maken hebben ??
Hoe kan ik dit oplossen dat alles terug normaal is ??

Knipsel.jpg
 
Oeps, geen idee, ik kan geen toets op het toetsenbord bedenken die dit kan veroorzaken.
Heb je dit met alle websites ? Geef het adres eens van de website die in de bijlage staat.

Controleer voor de zekerheid het toetsenbord of er ergens een toets blijft hangen.
 
Het lijkt er op dat je op deze of gelijk welke internet pagina je ctrl toets moet vasthouden en eens met je muis het scrollwielletje moet gebruiken. Volgens mij is de pagina zo danig klein gemaakt dat dit het resultaat is.
 
Het lijkt er op dat je op deze of gelijk welke internet pagina je ctrl toets moet vasthouden en eens met je muis het scrollwielletje moet gebruiken. Volgens mij is de pagina zo danig klein gemaakt dat dit het resultaat is.

Jij bedoeld dus hier het inzoomen. Zo ziet de afbeelding in de bijlage er niet uit. Hier valt een groot gedeelte van de webpagina weg.
 
Dit bedoel ik dus wel. Sommige pagina's zijn zo danig slecht samengesteld, dat dit het resultaat is als je te klein wil gaan met het inzoomen. Dit heb ik dus al aan de lijve ondervonden.
 
Dit bedoel ik dus wel. Sommige pagina's zijn zo danig slecht samengesteld, dat dit het resultaat is als je te klein wil gaan met het inzoomen. Dit heb ik dus al aan de lijve ondervonden.

Het zou een mogelijke oorzaak kunnen zijn.
Vreemd is dan wel dat dit na het reinigen van het toetsenbord is gebeurd, terwijl de PC uit staat
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan