Rabobank algemeen

Johannes1956

Steunend lid
Vip Lid
Dit gebeurde gistermiddag, ja, daar sta je dan met een volle winkelwagentje, geen Cash bij de hand
Klanten van de Rabobank konden vandaag urenlang niet of nauwelijks betalen door een technische storing. Het probleem speelde op rond 15.00 uur en was volgens het bedrijf tegen 21.00 uur verholpen.
Er waren vele duizenden klachten binnengekomen bij Allestoringen.nl. Het lukte mensen bijvoorbeeld niet meer om te pinnen in winkels. Ook digitale betalingen via iDEAL waren niet altijd mogelijk. Het is onduidelijk hoeveel mensen waren getroffen door de storing.
Het bedrijf heeft excuses aangeboden voor het ongemak. De Rabobank heeft miljoenen klanten in Nederland.
En dan altijd die domme excuses, zorg dat je je zaakjes goed op orde krijgt, gebeurt veel te vaak bij de Rabobank :mad:

Geduld is een mooie deugd, maar blijkbaar gaat dat niet meer op als de mensen hun digitaal wereldje ook maar eventjes in de soep draait.
Dit gebeurde gistermiddag, ja, daar sta je dan met een volle winkelwagentje
Hier in België kan het nauwelijks een probleem zijn. de supermarkten moeten
een rekening oid uit reiken waarmee je nadien de supermarkt kan betalen via een overschrijving, maar je kan je aankopen wel degelijk mee nemen.
Ik heb het jaren geleden zelf meegemaakt.Tijdens een storing moest ik een paar supermarkt cheques ondertekenen waarmee de supermarkt mijn aankopen kon incasseren maar ik kon mijn aankopen mee nemen.
De extra administratieve rompslomp is wel voor de Supermarkten.
Er is een uitzondering, als het een lokale storing is, van de supermarkt zelf heeft de supermarkt het recht om de klanten naar een bankcontact te sturen.
Niet in het geval van een storing zoals in postje#1 is beschreven.

Terug
Bovenaan