radio

Status
Niet open voor verdere reacties.

georguy1

Steunend lid
Vip Lid
ik luister naar een radio op de smartphone , maar hoe kan ik die best weer stoppen , afleggen na beluisteren , de mijne komt altijmaar terug ... er met een makkelijker methode zijn denk ik , het is een One Plus Nord Ce 3 lite 5 G
 
Eens in de instellingen kijken van de desbetreffende radio app.
Iedere app werkt namelijk een beetje anders. Dus als wij niet weten over welke app dit gaat kunnen wij met de beste wil van de wereld nooit weten hoe deze werkt.
 
De oplossing van @lange pier is zeer effectief, maar schiet wel met een kanon op een mug - je schakelt dan nl. de ganse smartphone gewoon even af - en dan weer op vermoed ik...

Maar heeft weinig of niets met de makelij, type e.d. van je smartphone te maken maar wel met de manier van werken van de door jou gebruikte app of je het afspelen ook apart kan onderbreken.
 
Ondertussen ondervonden dat ik op de 3 horizontale streepjes onderaan moet klikken en " afsluiten " moet aan klikken , bedankt voor jullie tips
 
Bij deze sluit ik het draadje, daar het opgelost is. Nu nog op de juiste plaats zetten heeft volgens mij weinig zin.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan