Status
Niet open voor verdere reacties.
beste ,

wie zou me kunnen helpen om erachter te komen welk ram geheugen ik in mijn laptop moet steken .
ik wil deze namelijk verhogen ( nu 4 gb )
zouden jullie hier genoeg info mee hebben ?

acer aspire ES1 - 711 C2S0

en waar kan ik dit best online bestellen , een goede site hiervoor ?

mvg

italia
 
betreft het om een Acer Aspire te gaan dien je de volledige gegevens te vermelden .. bv : Acer Aspire ES1-711 (Acer EA70_BM)

gevonden Qtex ... max geheugen 8 GB

ondertussen een scan gedaan met ccleaner en malware bytes

Malware bytes 6 bedreigingen gevonden :

- PUP.optional.booking / locatie : c:\programfiles\booking.com\booking.com.INK
- PUP.optional.booking / locatie : c:\programfiles\booking.com\booking.ico
- PUP.optional.booking / locatie : c:\programfiles\booking.com\StartURL.exe
- PUP.optional.booking / locatie : c:\programfiles\booking.com\Version.txt
- PUP.optional.booking / locatie : c:\programfiles\Booking.com
- Riskware.DontStealOurSoftware c:\WINDOWS\SYSTEEM32\DRIVERS\ETC\HOSTS

dit heeft malwarebytes gevonden op de laptop die zo traag gaat
best deze bestanden opschonen dan ?
 
maximaal kun je maar tot 8GB gaan .... using a single soDIMM module bron

*ik zag juist dat je het al gevonden had ..en ja je mag de bestanden opschonen ...ik zie echter iets betreffende de Malwarebytes premium (je laatste regel )
ruim je ook deze op verkrijg je de free versie ervan ...en gezien de forum regels mag ik hier op niet verder ingaan .
 
maximaal kun je maar tot 8GB gaan .... using a single soDIMM module bron

*ik zag juist dat je het al gevonden had ..en ja je mag de bestanden opschonen ...ik zie echter iets betreffende de Malwarebytes premium (je laatste regel )
ruim je ook deze op verkrijg je de free versie ervan ...en gezien de forum regels mag ik hier op niet verder ingaan .

ok bedankt Qtex
en ik heb je begrepen ;)
 
HDD of SSD mag niet een merkbaar probleem zijn in mijn ogen. inderdaad je pc eens goed schoon maken qua evt malware en restbestanden die overbodig zijn. dan via msconfig eens goed kijken wat er allemaal opstart! misschien overbodige uitschakelen of op manueel zetten.

meer geheugen is zinvol, let wel op dat je processor sterk genoeg is om het allemaal te gebruiken/

met een goede cleanup in basis kunnen we je daarna verder helpen. zoals hieronder al gezegd, kan 4GB met deftige ddr3 en deftig register enzo meer dan volstaan voor dagelijks gebruik.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan