RAM geheugen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan iemand me laten weten wat een eerlijke prijs is voor extra RAM geheugen Kingston type DDR-RAM PC2700 333 MHz. Heb zelf even prijzen opgezocht maar verschillen zo erg van elkaar dat ik het eigenlijk niet meer weet... bedankt alvast
 
Kingston 1GB 333MHz DDR Lifetime Warranty 39,00 incl. BTW

Kingston 256MB 333MHz DDR Lifetime Warranty 13,00 incl.BTW

Kingston 512MB 333MHz DDR Lifetime Warranty 24,00 incl. BTW
deze vond ik denk niet dat dit duur is ;)
 
Ik weet dat Kingston niet de beste is maar de computer die ik moet upgraden had reeds Kingston zitten 256MB. Is Kingston dan zo bedroevend slecht? Ik veronderstel dat 1GB ram moet volstaan om vlot te kunnen werken/surfen. Computer draait XP en voor de rest nauwelijks zware
 
Je hebt 3 slotjes, geen support voor dual channel.
Je bent goedkoopst gediend met 1 latje van 1 GB.
Kijk wel even in de manual of je bordje deze latjes ondersteund voor de zekerheid.
Ik kan niet kijken bij de fabricant, de sites zijn down.
 
Kan je eens de link posten naar die site die je bedoelt aub? Ik wil gewoon zeker zijn dat ik het juiste materiaal koop want het is niet voor mezelf.

Zijn er tot slot nog mensen die Kingston afraden en zoja kan iemand in een notedop meegeven waarom bv OCZ dan zoveel beter is. Merk je dan een wezenlijke verbetering tijdens het werken of bedoel je eerder duurzaamheid van het geheugen?

Bedankt alvast voor de reacties
 
van mij heb je via mail vernomen waar DDR 333mhz te vinden is. DDR 1 is niet overal meer verkrijgbaar. De site die ik je doormailde is de DDR 1 in merken beperkter dan DDR2 in deze kan je wel meerdere merken vinden. Ik zelf werk met Kiingston DDR 2 800mhz en heb van deze latjes nog nooit problemen ondervonden en ik heb lifetime warranty dus in principe mogen deze geen problemen geven of worden ze zondermeer door de leverancier vervangen.Op alle 3 mijn pc's is het Kingston op de de oudste van de 3 zit ook kingston DDR1 333mhz zijn 2 latjes van 1 Gigabite en de pc loopt als een trein is AMD Athlon 1700+ mijn 2 andere zijn 2 AMD's Athlon Dualcore.Dus voor mij mag het Kingston Zijn. ;)
 
Ik heb ook kingston, nooit problemen mee.
Met infinium wel (mijn pc boer heeft een halve doos slechte staan).
Wat ik wel vorig jaar aan de hand had;
Ik koop een kingston latje van 1 GB, 667hz ddr2.
Ik kom thuis, de sticker staat kingston op, de zwarte blokjes staat samsung op.
Met everest en andere diagnosetools staat er ook samsung.
Het zou te maken hebben met het feit dat samsung producent is van halfgeleiders en kingston maakt dat niet.
Zijn deze latjes nog dezelfde dan de kingston latjes van weleer?
Dat weet ik niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan