Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik wil mijn ramgeheugen upgraden.
Volgens Dell zijn volgende geheugens voor mijn PC beschikbaar.
Kingston
Kingston - Memory - 512 MB - DIMM 184-PIN
Gebruikelijke verzending: 1-2 weeks
Vereiste eenheden: 1
Onderdeel fabrikant: KTD4550/512
Dell-onderdeel: IM-3424329-BE

Kingston
Kingston - Memory - 512 MB - DIMM 184-PIN - DDR - 266 MHz / PC2100 - 3.3 V - non-ECC
Gebruikelijke verzending: 1-2 weeks
Vereiste eenheden: 1
Onderdeel fabrikant: KTD4400/512
Dell-onderdeel: IM-342ZD07-BE

Kan iemand mij zeggen wat het verschil is tussen deze twee en welke ik best neem. De prijs is van alletwee hetzelfde.

Tasha
 
duur heel duur 105euro voor die prijs heb je bijna 1024mb
overlaatst in een del optiplex gs260
512mbram pc3200 400 en werkt perfekt

=rond de 65euro
 
Laatst bewerkt door een moderator:
en als het werkt dan zal het werken aan de snelheid van het traagste latje.
Wat het verschil is tussen die 2 is dat de eerste PC333 of 2700 is terwijl de tweede pc2100 of pc266 is
Er bestaat geen garantie dat het naast elkaar plaatsen van geheugendimmetjes met pc266 (pc2100) en pc333 (pc2700) geen problemen oplevert. De positieve kant van het verhaal: ook niet dat het geheid mis gaat. En als het wel problemen oplevert, is dat waarschijnlijk niet omdat u geheugen met variërende snelheden op één moederbord prikt, maar omdat verschillen in bijvoorbeeld het gebruikte merk zich wreken.
<SCRIPT language=JavaScript type=text/javascript><!--wbds_sub('');wbds_writeTag('336x280','MIDDLE','');//--></SCRIPT><SCRIPT><!--wbds_firstdone=true;//--></SCRIPT>

Normaal gesproken kunt u best een pc333- naast een pc266-dimmetje zetten, mits uw moederbord beide geheugentypen ondersteunt. Het nadeel is dan wel dat de snelheid van het rapste dimmetje niet tot zijn recht komt, omdat het moederbord zich afstemt op het traagste geheugen. Met andere woorden: uw pc333 wordt weliswaar geaccepteerd, maar werkt op dezelfde snelheid als het pc266-dimmetje.
In sommige gevallen levert de combinatie van verschillende merken een conflict op. Als u de kans op conflicten wilt beperken, kunt u ervoor kiezen dimmetjes van dezelfde makelij aan te schaffen. Bij eventuele conflicten met meerdere exemplaren van hetzelfde merk raden we u aan het eerst met een enkel dimmetje te proberen, en er vervolgens steeds eentje bij te plaatsen, zodat u kunt vaststellen welke combinatie het euvel veroorzaakt. Een kwesite van de proef op de som nemen, dus.
http://pcmagazine.zdnet.be/help.cfm?id=35060&p=2
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan