Status
Niet open voor verdere reacties.
In onderstaande video wort getoond hoe je RAM kunt uitbreiden via DOS. Is dit werkelijk mogelijk of geef je de computer de indruk dat hij meer aankan?

 
indien dit waar zou zijn dan hangt dit van meerdere punten af...

1..het moederbord welke je in gebruik heb moet meer Ram aan kunnen...
2..het toegevoegde ram geheugen gaat van je harde schijf af

**opmerking :
je mag het zelf eens uitproberen , neem je voorzorgen en maak eerst een systeemkopie aan ..met de daar bij horende opstart cd ( systeemherstelschijf )
 
Bedankt! Ik zal het eens uitproberen op een PC die ik niet direct gebruik. Ik had onderstaande posts nog niet gevonden met de zoekfunctie. Ik vraag me nog af hoe ik dan kan vaststellen of het toegevoegde geheugen wel degelijk werkt en of het geen virtueel geheugen is.
 
wel volgens mijn vermoeden is dit een fabeltje ...
ik heb juist ook een sfc /scannow laten draaien met admin rechten ...
nadat de scan gedaan was kreeg ik dus niet datgene te zien wat echter in het filmpje wel te zien was ...
namelijk dat je de ram kon uitbreiden...

Ashampoo_Snap_2013.08.15_11h13m06s_003_.jpg
 
wel ik heb de video nu toch al een 5 keer bekeken en die vermelding zie ik nergens verschijnen ...
kun je het tijd stip vermelden dat jij deze vermelding te zien krijgt !
 
Dit wordt vermeld in de beschrijving van de video: ga via deze link naar YouTube. Onder de video zie je nu "Gepubliceerd op 6 apr 2012" staan, anderhalve centimeter lager (in het midden van je scherm) klik je nu op "Meer weergeven". Nu kan je de volledige beschrijving van de video lezen.
 
@ Herd Wick : je heb gelijk !

**hierbij zet ik dit topic nu op slot ...

opmerking :
voor al de anderen dit is dus Fake... geloof niet alles wat men je voorschotelt op youtube !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan