Status
Niet open voor verdere reacties.

luc

Erelid
Weet er iemand waar ik hetzelfde kan verkrijgen in Belgie voor dezelfde of kleinere prijs in Belgie Ram 1.35V
Ram.png
 
Ik heb liever wat meer Ram geheugen dan te inversteren in een SSD. Dan moet ik er in mijn geval de dvd player er uit halen dan daar de SSD aan deze Sata 2 aansluiten. En als je een beetje oplet wat met windows duurt niets lang.

Opstarttijd PC.jpg
 
Ik heb gewoon ondervonden dat mijn Pc sneller is in opstarten sinds ik windows 8 gebruik.
Ik gebruik nochtans aan geinstalleerde programma's 12 GB en er zijn 172 programma's geinstalleerd (info Programma's en onderdelen
 
qtex heeft ook die upgrade gedaan en ik denk dat hij dat ook ondervonden heeft dat zijn PC zeer snel bruikbaar is. Dus pas later naar desktop functie gaan is zeker geen vertraging. Nu eind october worden de eerste pc's al geleverd met windows 8.1 maar na een korte gewenning naar Windows 8 zit ik er nu echt niet om te smeken.
Alhoewel ik net als iedereen weer benieuwd ben naar het nieuwe heb ik nooit de neiging gekregen om een previuw versie te installeren
Ik ben tevreden over Windows 8 en voor de gewenning als je naar bureaublad gaat zie je bijna geen verschil met Windows 7
Voorbeeldje ik had Windows Word Viewer (2003) die moest ik volgens Windows 8 Upgrade verwijderen;. Wat ik toen ook gedaan heb maar waar ik niet de minste moeite mee had om het terug te installeren.
 
het geforceerd afsluiten heb ik dan wederom aangepast door in het register de registerwaarde van WaitToKillServiceTimeout te verhogen naar 15000 standaard stond deze op 5000 (dacht ik ***ben het vergeten !)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan