Status
Niet open voor verdere reacties.

Mik

Medewerker
Forumleiding
Ik ben op zoek naar een paswoordcracker voor rar files. Heb een bestand gedownload (film) en er zit een paswoord op de rarfile.
Ik heb er wel eentje free, maar die gaat maar tot 3 karakters. Daar het voor eenmalig gebruik is, wil ik er ook de centjes niet aan spenderen.
 
Dat zou kunnen kloppen. Ben ook eens anderhalve week bezig geweest met een PC met Pentium D processor

Heb wel een quad core. Weliswaar een Q6600 met 4Gb, dus niet meer de jongste maar dacht toch dat het wat sneller zou gaan.
Maar...... niet is zo dringend. Zal daarom mijn systeem niet aan laten. Het program bewaart immers de laatste gecontroleerde stap en doet vanaf dan verder.
Dus geduld is hier op de plaats.
 
Zeker als je de laatste optie aanvinkt, ik dacht dat daar stond "alle leestekens" of zoiets, dan zijn het met een 10 cijferige combinatie van alle leestekens wel meer dan een miljard mogelijkheden. Dus dat duurt wel even.
 
Zeker als je de laatste optie aanvinkt, ik dacht dat daar stond "alle leestekens" of zoiets, dan zijn het met een 10 cijferige combinatie van alle leestekens wel meer dan een miljard mogelijkheden. Dus dat duurt wel even.

Neen, ik heb alleen de Latijnse kleine letters en de cijfers van 0 tot 9. Geeft nu nog 7 dagen aan maar staat op 3% na 3 uur. Dus 33X3%= 99% of 99 uur. Dus 4 dagen ononderbroken lijkt me juister
 
Zo'n teller in een programma werkt nooit voor 100% goed.
Ik hoop niet voor je dat de dader een spatie of een # teken want dan vind het programma niets natuurlijk.
Ook als het password uit 11 of meer leestekens bestaat zal het programma niets vinden.
 
Ik heb dat vroeger ook nog getest en werkte allemaal niet.
Als ik iets download en staat wachtwoord op doe ik het onmiddellijk in de prullenbak.
 
Ik heb dat vroeger ook nog getest en werkte allemaal niet.
Als ik iets download en staat wachtwoord op doe ik het onmiddellijk in de prullenbak.

Hier ben ik het niet mee eens. Ik heb dit ook vroeger wel eens getest en zelf een wachtwoord op een rar bestand gezet. Na enkele dagen had hij het gevonden.
Maar de limit is natuurlijk 10 karakters. Zodra je een wachtwoord van 11 of meer letters/cijfers op een rar zet, zal het programma het nooit vinden.
 
geduld is 'n schoone deugd, niet iedereen heeft die! ik ook niet!
heb mijn rarpassword cracker weggekieperd met de rest! OPGELOST!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan