Status
Niet open voor verdere reacties.
Toevallig heb ik gemerkt dat in de HKCU-groep van de registry onderaan een aantal items staan met vreemde tekens.
Heb geen idee hoe die erin geraakt zijn.
Kan ik die items gewoon verwijderen?
 

Bijlagen

  • Vreemde tekens in registry.jpg
    Vreemde tekens in registry.jpg
    71.3 KB · Weergaven: 149
dat je deze zomaar kunt verwijderen durf ik niet te bevestigen immers kan dit van een programma zijn wat jij heb geinstalleerd ...anderzijds kan dit ook meegekomen zijn met een download ...doet je systeem raar ...bemerk je dat je systeem uitbundig te keer gaat als je deze zelf niet gebruikt ..
*mijn advies luid om eerst eens een ADwarecleaner scan te draaien ...
vertrouw je het niet zo zou ik eerder de optie gebruiken in Windows 10 zelf om deze pc te vernieuwen ..
 
To Qtex:
ADW had ik reeds laten lopen en die heeft niets gevonden. Ook merk ik helemaal niets speciaals aan de werking van mijn systeem. Geen idee of Windows zelf een tooltje heeft om de reg na te kijken.
Anders: einde van de maand moet ik toch een nieuwe image maken. Misschien daarna toch manueel verwijderen. Moest het dan problemen geven dan kan ik de image nog terugzetten.
 
feit is dat deze rare mappen er gewoon niet mochten zijn ...althans niet met deze tekens ...het kan wel zijn dat deze mappen aan programma's gebonden zijn die door u zelf geinstalleerd werden of die meegelift zijn met een bepaalde download .. of het nu slim is een image te nemen om zogezegd deze image te kunnen gebruiken na dat je vast stelt dat er problemen op duiken na het verwijderen van deze "rare "mappen ... denk het niet ....slim zou het zijn om optie te gebruiken om deze pc te vernieuwen zodat deze rare mappen weg zijn uit dit systeem .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan