Status
Niet open voor verdere reacties.

KrisVM

Steunend lid
Vip Lid
heeft er iemand ervaring met dit progr heb dat gisteren is geprobeerd maar het duurde meer dan een uur om 16% van de dvd op de harde schijf te zetten, is nochtans nieuwe snelle pc zal iets met instellingen te maken hebben zeker -m-
 
waarom niet DVD Decrypter gebruiken is redelijk snel en gebruiksvriendelijk als je deze niet moest kennen laat maar iets weten dan lossen we het wel op voor je;)
 
ja die gebruikte ik normaal maar volgens de uitleg van rat dvd moet je geen compressie meer doen en decrypter maakt een originele grote kopie dan moet ik nog met dvd shrink gaan werken of bestaan er nog andere progr die volledige dvd kopieren zodat je ze direct kan branden op 4.7gb dvd ??
 
elk zijn eigen voorkeur van werken , ik persoonlijk werk met dvd decrypter omdat ik er nog nooit geen problemen mee gehad heb, ratdvd heb ik ook nog gebruikt en had er ook geen problemen mee
 
kan je met dvd decrypter dan ook de compressie instellen zodat de hele rimram op 4.7gb dvd kan komen te staan ik gebruik die ook al hele tijd maar veranderd niks aan de grootte
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan