Recovery d.v.d maken windows 7 via download ..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo

Recovery d.v.d maken windows 7 via download ..

Weet iemand hoe dat moet ?
Link download ??

B.V.D ..:bravo:
 
Siemens Fujitsu leverde altijd recovery schijven bij hun computers, maar naar mijn weten geen Premium of Ultimate versies.
Daarom mijn vraag: Is de besturing legaal ?

Heb je eventueel een productcode van jouw besturing ?
 
dan dien je via de link de gewenste iso op te halen ...deze brand je daarna met imgburn op een cd ..
vervolgens ga je voor een opstart herstel .

1... Stop de Windows 7 Systeemherstelschijf in de computer
2... Zet de computer uit, en weer aan, en zorg dat je computer vanaf CD-ROM boot
3.... Als er staat Druk op een toets als u de computer vanaf cd of dvd wilt starten... druk dan op ENTER
4... Windows gaat nu bestanden laden, daarna krijg je een scherm om je toetsenbord indeling te kiezen, als je niet weet wat te kiezen kies dan Verenigde Staten (internationaal) en klik op Volgende
5... Windows gaat nu zoeken naar Windows installaties, ook dit kan even duren, als het klaar is, klik dan op de nieuwste Windows versie en klik op Volgende
6... Nu krijg je een menu met verschillende herstelopties, kies voor Opdrachtprompt
**je kan ook gewoon kiezen voor een opstart herstel ...dan dien je de onderstande punten niet te doen als het lukt met een opstartherstel.
Ashampoo_Snap_2013.07.18_15h07m47s_006_.png
7... Typ in het Opdrachtprompt-venster: BootRec.exe /fixmbr en druk op ENTER
8... Als alles goed is gegaan, komt er te staan De bewerking is voltooid.
9... Typ exit, druk op ENTER en klik op Opnieuw opstarten
 
met de recovery herstel cd kun je dus geen verse installatie doen en dit is dat wat jij wilt gaan doen !
daarom ook eerder mijn vraag " of bedoelde je eerder de recovery dvd's betreffende een merk pc ?"" aangezien het een merk pc is .
jij dient of te wel in het bezit te komen van deze orginele recovery dvd's of te wel een Windows installatie dvd aan te kopen zodoende je een verse installatie kunt opstarten ....de nodige drivers haal je dan op vanaf de site zelf.
 
Hallo Lana

Ik wil schijf leegmaken , recovery windows 7 opnieuw installeren , ik heb helaas niet zo'n verstand van computers.

Ja OK, Maar dat is geen antwoord op mijn vraag.

Heb je een productcode voor een bepaalde versie besturing, kun je met elk willekeurige download besturing, maar wel jouw versie natuurlijk. Met jouw productcode activeren.
 
je bedoeld dus deze die je nodig heb om een verse installatie te doen... dus de Windows 7 installatie dvd en geen cd !

heb je deze zelf gebrand vanaf een iso file ...?
indien zo heb je deze dan gebrand als een beeldbestand ( image2disk ) en zeker niet als een Data bestand ...
brand je deze als een data bestand dan start deze inderdaad niet op ...
*staat ook je bios ingesteld om op te starten vanaf deze dvd ..
*gebruik imgburn om de iso naar een dvd te branden .....en neem indien mogelijk de snelheid x4 om te branden ...
hoe hoger je gaat bij de snelheid om te branden hoe meer kans dat er iets fout gaat .
 
je bent wel kort door de bocht met je antwoorden ...
dus indien ik je goe begrijp is het een orginele installatie dvd Windows 7 en deze wilt volgens u dan niet starten ...
ik herhaal mijn vraag dan nogmaals ...werd je bios ingesteld om op te starten van af deze dvd ...
is de fucitsu siemens wel uitgerust met een cd/dvd drive of kan deze enkel maar cd's lezen ...
geef eens de volledige naam +nummer van deze fucitsu pc .
 
Het is de fucitsu /siemens Scaleo 600 ..

Hij komt van een school , stond vroeger xp op.

De stroom viel weg en daar begon de ellende ..
Kan keuze opstart herstel/normaal opstarten niet maken omdat pc niet reageert op toetsenbord , later weer wel.

Ik hoop de goede bios instelling te hebben maar weet niet welke ik precies moet hebben.

het een originele installatie dvd Windows 7 home premium
 
je kan vermits het indrukken van de F2 toets of de DEL toets bij het opstarten naar de bios gaan ...
maar volgens je handleiding zit er maar 256MB DDR SDRAM geheugen in dit systeem waarvan dan nog een 64MB naar je videokaart gaat ...
dit is hoe dan ook niet te doen dat je er de Windows 7 kunt op draaien ..
je zou dus eerst rond moeten zoeken naar DDR SDRAM 184Pin geheugen om deze te verhogen ...
denk er aan dat de beiden te vervangen latjes hetzelfde dient te zijn ...

hier vind je de handleiding ... https://www.gebruikershandleiding.c...review-handleiding-576766.html?page=0042#af42

**draaide deze dan al de Windows 7 voor dat de stroom uitviel .... of is het de bedoeling om er nu pas de Win7 op te zetten ....?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan