Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo weet iemand wat deze code wilt zeggen-code 8024200D- die kreeg ik namelijk te zien toen ik sp1 voor vista wilde installeren via de Update maar die stopte voor het einde van de installatie. Mijn vista is wel legaal op mijn laptop maar wel met een Recovery partitie. Ik heb enkele dagen geleden mijn laptop terug geïnstalleerd via mijn recovery partitie misschien is daardoor iets misgegaan? wie weet het? (op)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi tuts op die recovery partitie zijn natuurlijk van die probeer versies waaronder Norton maar die heb al van tevoren verwijderd met een norton removel tool, dus daar zal het wel niet aan liggen. dank voor de reactie.
 
Ik heb eens gegoocheld en vind verschillende versies van hoe mensen zich uit de slag getrokken hebben.
Het wil wel eens lukken als je de voorgaande updates binnenhaalt en dan pas de sp1.
Ook lees ik dat het kan helpen als je de sp1 van de site afhaalt en manueel installeert.
Ook de virusscanner durft hier roet in het eten gooien...alhoewel ik die verhalen in twijfel trek.

Ik zou beginnen met de updates te installeren die buiten de sp1 om af te halen zijn. zijn deze gedaan dan de sp1 proberen.
De updates voor net framework niet vergeten want deze zijn belangrijk in deze materie. Nu en dan herstarten is ook een ding die durft helpen om de updates te kunnen installeren. Soms worden de dingen op een rij gezet bij dit herstarten en kan pas een andere update maar zijn ding doen.
 
hoi Smessae ik heb al geprobeerd zoals Pluis voorstelde maar dat is ook niet gelukt, en wat U nou zegt is te proberen. Maar moet U er wel bij zeggen dat ik gewoon updates ontvang via automatische update dus daarom snap ik het niet dat ik niet Sp1 kan downloaden en installeren want dan krijg ik de code 8024200D snapt U het nog? En om alle beveiligingen uit te zetten is ook geen optie, omdat ik voor ik die recovery gebruikte ging alles perfect.
Nu vraag ik mij af is het noodzakelijk dat ik Sp1 installeer? omdat het eigenlijk toch maar een verzameling van updates zijn? En heb ook al sp1 van de site afgehaald en manueel geïnstalleerd- hetzelfde liedje- dus rara
 
Er zijn verschillende updates die uitgebracht zijn voor de sp1. Ook updates die niks met de sp1 te maken heeft. zo denk ik aan de net updates. Indien je de updates binnenhaalt op de gewone manier kan het zijn dat ze in een verkeerde volgorde binnenkomen en hierdoor het register begint op te spelen met de foutmelding als gevolg.
Ook gewone programma's kan die sp1 tegenhouden. Zoals ik al schreef de virusscanner ( wordt op verschillende fora verteld) Normaal zou je Windows moeten updaten alvorens je ook maar 1 programma binnenhaalt, maar dit is dus onmogelijk door het internet op te moeten. Maar ik doe het ook op deze manier. je doet je updates toch via de windows site en als er daar iets zou mislopen (binnenhalen van troep) moet het al veel schelen. Op deze manier heb je zo wie zo een os die klaar staat, om verder met programma's aan te vullen.
Ook begin ik steeds de troep die je meekrijgt eerst te verwijderen. Dus zo veel mogelijk kaal te zetten. De meeste dingen die je meekrijgt zijn toch tijdelijke dingen.
 
Laatst bewerkt:
hoi Smessae ik wil maar zeggen dat mijn probleem is opgelost eerst van alles geprobeerd -opruimen-virusscanner-spywareblaster-malware- verwijderd maar niks hielp. Tot ik mijn laptop opnieuw had geinstalleerd met mijn recovery partitie en zodra ie klaar was heb allereerst Sp1 en daarna Sp2 geinstalleerd met de zelfinstalerende service pakketten en alles ging prima, dus ik blij. Groetjes Ed. (kp)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan