Status
Niet open voor verdere reacties.
Via Qtex vond ik het interessant programma Redo om images te maken. Het lukte me perfect een cd te branden en alzo het programma op te starten en een image te maken. Ik probeerde nu ook de opstart usb stick te maken. Ook dat lukte maar de opstart zelf mislukt. Ik krijg de foutmelding: "Syslinux 3.63 Debian - 2012-04-16 EBIOS copyright (C) 1994-2008 H. Peter Anvin boot:..." -m-
 
je zegt dus dat het je gelukt is om een redo cd te branden en er vervolgens mee op te starten zodoende dat je een image heb kunnen aanmaken van je besturingssysteem welke dus op een externe schijf bewaard word ....

wat ik hier nu niet versta is dat jij dan ook een opstart usb stick wil gebruiken ...je heb immers al de redo cd welke je ook kunt gebruiken om ermee op te starten om zodoende de image kunnen terug te plaatsen indien je systeem het laat afweten .
 
Bedankt Qtex nu werk de USB-stick perfect.
Een opmerking in de marge: ik heb een avatar aan mijn profiel toegevoegd, maar ik zie het niet verschijnen bij de discussies? Iets fout gedaan?
 
graag gedaan ..
betreffende je avatar ga je naar je gebruikers instelling > schermafbeelding vergeet niet om op wijzigingen opslaan te klikken nadat je dus of een eigen afbeelding heb toegevoegd of nadat je een avatar heb geselecteerd .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan