Status
Niet open voor verdere reacties.

Bric

Steunend lid
Vip Lid
stommiteit begaan, meerdere programma's verdwenen, onder meer IRISCompressor.
Kan niet opnieuw instaleren--> foutboodschap dat er reeds een nieuwere versie aanwezig is.
Verwijderen --> foutboodschap: er ontbreekt een bestand "iriscompressor pro.msi"
Herstellen --> foutboodschap zelfde bestand ontbreekt.

Oplossing --> register wijzigen en door alle sporen van dit programma laten verdwijnen????

Kan dit en hoe eventueel?Bekijk bijlage Poging tot instaleren.doc

Mvg
 
Inderdaad reeds tevergeefs geprobeerd, heb de operatie ongedaan gemaakt en nadien moest ik de programma's die ik reeds opnieuw geïnstalleerd had, nogmaals opnieuw instaleren
 
Dan heb je een te recent herstelpunt gekozen geloof ik.
Zet een herstelpunt terug van vóór dat je die stommiteit begaan hebt waardoor al die programma's verdwenen zijn.

Wat was die stommiteit trouwens? Wat heb je precies gedaan dat dit veroorzaakt heeft?
 
Het herstelpunt was wel degelijk van voor de stommiteit.
De stommiteit dan, ik had op de pc een programma Webcreator versie 6 van LMsoft.

Een website aangemaakt met versie 5 werd geconverteerd door versie 6. IK heb een trialversie 5 van internet gedownload, en geïnstalleerd.
Er werd echter registratie gevraagd mits betaling. Bij uninstal van deze trialversie is het misgelopen, ik zag opeens dat er bestanden en mappen verwijderd werden. Sommige programma's heb ik terug geïnstalleerd maar bij IRISCompressor heb ik dus een probleem.


Mvg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan