Status
Niet open voor verdere reacties.

Jan M

Steunend lid
Vip Lid
reinmageplus.jpgreinmage.jpgik heb dit programma geïnstalleerd, maar krijg nu de vermelding dat dit een schadelijke website zou zijn. Ik heb weel drie abonnementen daarop betaald. Zie mijn schermfoto in bijlage
 
Geachte Customer,
Hartelijk dank voor het kiezen van Reimage voor uw PC reparatie behoeften.
Voor stap voor stap online reparatie instructies bel ons helpcentrum op het gratis nummer:
Engels - 1-888-802-4497 / Duits - 0800-182-4187 / Frans - +33 488 626 052
Controleer hier onder uw aankoopgegevens. Ze bevatten belangrijke informatie over uw order Druk deze e-mail af, of sla deze e-mail op voor toekomstig gebruik. Als u enige product gerelateerde problemen ondervindt gebruik dan de support-informatie die u hier onder vindt.
BESTELGEGEVENS:
• Bestelnummer: verwijderd...........
• E-mail adres: [COLOR="#0000FF"]verwijderd ............ [/COLOR]
• Prijs: 87.95 EUR
• Gekocht product: Reimage PC Repair 3 PC.
• Licentie Vervaldatum: March 18, 2017
• Licentiesleutels:
Licentiesleutel 1:
[COLOR="#0000FF"]verwijderd.................[/COLOR]
Licentiesleutel 2:
[COLOR="#0000FF"]verwijderd..............[/COLOR]
Licentiesleutel 3:
[COLOR="#0000FF"]verwijderd..........[/COLOR]

Download Instructies:
NB: Als u de Reimage scan eerder gebruikt heeft, kunt u de reparatie activeren zonder dat u het programma opnieuw hoeft te downloaden. (Begin vanaf Stap 2)
Stap 1 - Download en installeer Reimage:
1. Ga naar de Reimage website.
2. Klik de 'START DOWNLOAD' knop
3. Klik 'Volgende' in de setup wizard
4. Controleer de licentie- overeenkomst en klik 'Ik ga akkoord' om verder te gaan
5. Klik 'Start Reparatie'
Step 2 - Start uw PC-Reparatie:
U moet beginnen door het starten van de applicatie via de desktop snelkoppeling of vanaf het Start menu.
Uw Licentiesleutel invoeren:
1. Voltooi de eerste PC scan.
2. Kies "Activeer uw licentiesleutel"
3. Voer uw licentiesleutel in de voorgegeven ruimte in
4. Klik 'Ga verder'. De reparatie begint.
5. Maak geen systeemveranderingen en sluit de Reimage applicatie niet tijdens de voortgang van de reparatie.

Helaas, deze e-mail is een automatische kennisgeving. Het kan geen antwoorden ontvangen. Neemt u alstublieft contact op met onze support afdeling als u hulp nodig heeft.
Voor stap voor stap online reparatie instructies bel ons helpcentrum op het gratis nummer:
Engels - 1-888-802-4497 / Duits - 0800-182-4187 / Frans - +33 488 626 052
Veel plezier met uw reparatie!
Het Reimage Team
Ps. Nogmaals hartelijk dank voor uw klandizie!

Copyright © 2016 Reimageplus.com | Alle Rechten Voorbehouden. Privacy Politiek | Gebruiksvoorwaarden
Reimage online PC Reparatie Technologie scant, herstelt en repareert Windows platforms
vernieuwt het operatie systeem door het gebruik van opgeslagen gegevens die oude en beschadigde files vervangen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
** ik vroeg je enkel om een link te plaatsen naar de website en jij plaatst je aankoopbewijs met al de gegevens er op die nodig zijn om deze te activeren ...al deze gegevens zouden gedurende de uren dat deze kenbaar waren overgenomen kunnen zijn door anderen !
deze anderen kunnen dan deze weer doorgeven aan anderen .!
jij bent hier zwaar in de fout gegaan door deze hier neer te zetten ....
je kunt dan ook pctuts hier niet voor verantwoordelijk stellen !
*van het moment ik zag dat er teveel informatie aanwezig was heb ik direct ingegrepen .... maar het kwaad kan dus al geschied zijn !
****je zou dit kunnen meedelen aan de support van Reimageplus en hen vragen om deze 3 licenties te blokkeren en u anderen licenties mee te delen !
 
in je 1ste afbeelding staat er een link wel deze heb ik overgenomen en hij werkte dus ook maar de pagina bleef blank ik zag enkel de blauwe koppeling naar de support en ook deze werkte niet !
*heb ik nu het vermoeden dat je je geld beter had kunnen besteden ..!
 
Dit is zulke software (Reimage) waar ik de mensen al geen honderderd keer, maar wel duizend keer voor gewaarschuwd heb. Helaas blijven ze mensen vangen die voor zulke troep willen betalen. Spijt me om dat zo te zeggen, maar zulke software is lucht in een zak, je zuuverdiende centen zijn uitgegeven aan bedrog. Ik zie dat ze op hun website met logo's smijten zoals "Using Micrsosoft Technologies", "All information © 2016 Windows Repair Tool is promoted by Reimage" en "Patented product", ... dure woorden zonder ook maar enige inhoud, enkel en alleen bedoeld om mensen op te lichten (heb er geen andere woorden voor). Het is al zo erg dat serieuzere beveiligingsoftware deze TERECHT aanziet als frauduleus.
 
ik heb dus deze software direct van mijn computer verwijderd. Het is voor mij moeilijk om tussen het bos de juiste bomen nog te vinden. Ik wil wel mijn pc in orde houden en dus gebeuren er ongelukken. Gelukkig is er pc tuts nog. De oorzaak van dit probleem is eigenlijk omdat ik via telenet werk en dikwijls geen verbinding kreeg met internet. Ik dacht met een degelijk opschoonprogramma verder te geraken. Het probleem met telenet bestaat nog. De techniekers van telenet zeggen dat het aan de computer ligt. Als ik op een ander netwerk inlog(via het werk) is er geen vuiltje aan de lucht en werkt alles prima, maar deze hebben geen telenet
 
zeg eens tegen de techniekers van Telenet dat je gaat overstappen naar de concurrentie .... ;) , je moet je zeker niet laten afschepen door hen , je betaalt (veel) ervoor en daarom moeten zij zorgen dat je verbinding goed is !
maar eerst graag wat info :
1) heb je een pc of een laptop ?
2) hoe oud is deze ?
3) is je verbinding draadloos (wifi) of via bekabeld netwerk ?
4) indien via wifi , hoe ver ben je verwijderd van de modem ?
5) is de modem van Telenet zo'n nieuwe zwarte met ingebouwde wifi ? of werk je met een oudere modem met een aparte router ?
6) heb je de laatst nieuwe drivers voor je netwerk kaart eens geïnstalleerd ?

je kan "gratis !" vragen om iemand bij u thuis te komen kijken waar het probleem zich voordoet en een oplossing aan te bieden : https://www2.telenet.be/nl/helemaal_mee/ , ik heb dit gedaan , er is iemand gekomen en samen hebben we het probleem van mijn slecht wifi bereik onderzocht.
na het plaatsen van een "accespoint" heb ik nu veel betere draadloze verbinding.

een goeie tip : zeg NOOIT als een technieker of zo aan huis komt "dat je er niet veel van kent" , want dan....
Mvg,
Arnold.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan