Status
Niet open voor verdere reacties.

KrisVM

Steunend lid
Vip Lid
hallo,

is er een mogelijkheid dat mijn linsys router van o afstan te configureren is, ik weet dat ik het ip adres van de router nodig heb en via poort 8080 kan gaan zoals standaard ingesteld op de router maar als ik dat doe lukt het gewoon niet ik geef in explorer het ip adres in xxx.xxx.xxx.xxx/8080 maar ik krijg geen verbinding in de router staat nochtans de functie remote acces op enable wat doe ik fout;!
 
hallo,

is er een mogelijkheid dat mijn linsys router van o afstan te configureren is, ik weet dat ik het ip adres van de router nodig heb en via poort 8080 kan gaan zoals standaard ingesteld op de router maar als ik dat doe lukt het gewoon niet ik geef in explorer het ip adres in xxx.xxx.xxx.xxx/8080 maar ik krijg geen verbinding in de router staat nochtans de functie remote acces op enable wat doe ik fout;!


Als ik in de browser http://192.168.1.1 geeft hij dit aan, klik er maar op......

Is het IP van je modem wel 192.168.1.1? Kijk eens wat je standaard gateway is door start> uitvoeren> cmd /k ipconfig te doen.
 
Zoek eens naar de optie remote management en pak de handleiding er bij, want als je hier een fout maakt, kan elke hacker via het configuratiescherm wijzigingen aanbrengen.

Het is en blijft een linke instelling die ik iedereen af raad
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan