Status
Niet open voor verdere reacties.

dina

Overleden
toch nog even een vraag over dat automatic reply, ik krijg zo een bericht van een vriend die bij een groot bedrijf werkt, ( dat hij afwezig is ) hoe doen die dat dan ? Ik veronderstel dat zij zo maar geen spam willen ?

Zelfs van blozo krijg ik die berichten als er iemand van het personeel afwezig is


Dina, (nar)
 
In een groot bedrijf wordt alles meestal via één of meerdere servers geregeld (master computer) in Office xxxx, bestaat de mogelijkheid om een (Out of Office ) te activeren met boodschap of zonder. Het leuke van de server is die onderschept SPAM en dergelijke want hij is de Master van het bedrijfnetwerk, alles maar ook alles komt binnen via hem/haar.De master bevat regeltjes van geldige en ongeldige mail.
Hetzelfde effect kan je thuis krijgen door MailWasher te gebruiken, een progje die als eerste de mail bekijkt en indien nodig het doorstuurt naar Outlook. Dit progje werkt met twee lijsten: een Black- en White List. De gebruiker leert MailWasher wat die Zwarte- en Witte lijst is. Deze lijst kan je op ieder moment aanpassen.
Of maak gebruik van een Home Server bv een Petium II - machine met een LINUX-server programma. Linux heeft geen antivirus nodig!
grtz.wivy
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan