resolutie digibord verspringt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Op mijn school verspringt regelmatig op het Focus digibord de resolutie. (op de monitor van de pc niet)
Hierdoor werkt de pen niet meer.
De pc opnieuw opstarten is de enige optie.

Ik heb alle kabels, de videosplitter en de pc vervangen. Echter zonder resultaat.
Ook zijn de nieuwste drivers geïnstalleerd

Heeft iemand hiervoor een oplossing?
 
dan heeft het waarschijnlijk daar mee te maken ... durf dit echter niet met 100% te bevestigen .
maar zover ik mee ben gebruik je een video splitter , in feite dien je met een beamer te werken .wil je zonder de software toch een behoorlijke resolutie verkrijgen op het bord.
 
Ik gebruik nu een Epson beamer.
Op school hebben we meerdere Focus digiborden die allemaal zonder de door jou genoemde software goed werkt. Dus met beamers

De resolutie is op 1 digibord voor 80 % van het gebruik goed. Af en toe verspringt die resolutie.
 
ik vermelde
in feite dien je met een beamer te werken .wil je zonder de software toch een behoorlijke resolutie verkrijgen
nu jij vermeld dat tijdens het gebruik 80% wel alles de goede resolutie heeft denk ik dan eerder dat dit aan de resolutie ligt van de dia's die jij dan afspeelt.
 
vervang dan de beamer zelf eens .. die het probleem geeft met een andere die dat niet heeft .
gezien je al de kabels de video splitter en de pc vervangen heb moet het aan de beamer zelf liggen ...
nu ken ik niets van zulke toestellen ..heb er zelfs nooit 1 gebruikt.
over welke Epson beamer gaat het hier !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan