Windows 10 Restoro

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cees Medema

Steunend lid
Vip Lid
Heeft iemand wel eens gehoord van het progrmma Restoro? Het claimed een (automatisch) Reparatool te zijn dat
op een veilige wijze het register opschoont en repareert,
en bedoeld is voor het repareren van systeemfouten en andere computerproblemen, zonder dat daar speciale vaardigheden voor nodig zijn.

Misschien niet alleen van gehoord maar er zelfs een mening over?
 
Ik ken het niet, zodra ik het woord registercleaner zie staan dan zeg ik niet doen. Brengt meestal meer schade toe dan gemak.
Het register behoefd sinds jaar en dag niet meer opgeschoond te worden met de huidige generatie computers.
Wat je ook lees op internet over het gebruik van dit soort cleaners, het zijn fabeltjes!!

Heb je nog een collectors item in gebruik kan een register cleaner nog wel eens wat snelheidswinst opleveren. Maar ook dat zal minimaal zijn.
 
Laatst bewerkt:
Restoro is een betaald programma maar dat zie je pas aan het absolute einde van de installatie. Het is helaas voor een leek niet te zien wat er allemaal in het register gerepareerd wordt maar volgens mij is dat programma volmaakt overbodig.
 
Er bestaan geen tools die een register kunnen repareren, de bewering dat ze dat kunnen klopt niet, die dingen verwijderen niet gebruikte sleutels en miss. lege ruimtes, je hebt er geen ... aan.

Laat elke dag de back-up bijwerken, heb je meer aan.
 
Al dat soort zogenaamde Windows verbetertools zijn bedoeld om de makers ervan uit te betalen, de zogenaamde gratis versies zijn voorbereidingen om mensen de "pro" versies te laten aanschaffen.
Je hebt er 3 x niets aan.

En toch blijven ook zelfs sommige moderators volhouden dat het nut heeft, die geloven dat je van je garage opruimen je auto sneller gaat rijden, tis net een religie, als je het geloofd is het zo.

De enige die ik kan waarderen is toch Ccleaner ondanks de commentaren van Schoone, wel in de standaard uitvoering gebruiken en de registertool niet gebruiken, heeft toch geen zin.
Schijfopruimingen kan het ook prima doen en die 2 zijn alleen nodig als je schijfruimte tekort hebt.
WinFix10, Ultimate Windows Tweaker en Windows Repair free van Tweaking.com zijn ook soms handig.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan