Revo Uninstaller

Freeware Revo Uninstaller 2.4.4

Enkel Leden kunnen Downloaden, maak je gratis Lid.

 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Ivan

Oprichter
Forumleiding
Admin
Tuts heeft een download toegevoegd :

Revo Uninstaller - Uninstaller

Programma's grondig verwijderen met Revo Uninstaller

244425.jpg


Bekijk bijlage 241458 Wanneer u een programma van een Windows-computer verwijdert, loopt u het risico dat er nog ergens op de harde schijf of in het register, restjes van het programma overblijven. Deze kunnen de werking van uw computer verstoren. Het programma Revo Uninstaller verwijdert programma's volledig, zodat uw computer opgeruimd blijft.

Freeware
Taal: Nederlands

Ga naar het bestand...
 
Vind de free versie 3x niets, van 64bits software wordt niet alles gewist, via de Windows 10 programma's deïnstalleren werkt ook prima, paar files blijven staan en wat registerverwijzingen, of dat erg is?

Heb deze eens getest en de free versie ruimt alles op, ook 64bit software.
 
Hier wat nuttige info over uninstallers:


Of het probleem van de TS opgelost is weet ik niet, maar het is een echte bron van info betreft "Uninstallers".
 
Ik gebruik ook al jaren Revo en geloofde ook dat ALLES werd verwijderd. Onlangs wou ik ook van OneDrive af. Nadien PC eens gecheckt : overal staan er nog resten van. Iemand een suggestie om die ook te verwijderen ?
 
Is hier al eens besproken als ik me niet vergis : OneDrive kan je in de huidige Windows 10 nooit volledig verwijderen...
Wordt door MS gezien als een feature van het OS.
Je kan enkel die storage negeren, leeg maken, er niets opzetten en het dan vergeten en links laten liggen.
 
Ik probeer een backup te maken van logboek maar omdat in de lijst een install map staat die er niet meer is weigert Revo om de backup te maken en denk maar niet dat Revo het ontbrekende geinstalleerde meld.

Ik geloof er ook niets van dat Revo een goede hergebruikbare backup maakt (wat is log), kan ik bij herinstallatie deze log gebruiken om de lijst weer in de vorige status te brengen of kan ik het verhaal weer overnieuw beginnen.
 
Een backup van een Windows(?) logboek terugzetten na een herinstallatie is vrij nutteloos. Waarom zou je dit denken te willen, of nodig te hebben?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan