Roodbaard is aan het kapen geslagen op oa deze site.....

Status
Niet open voor verdere reacties.
R

Roodbaard

Gast
Wij van de Piraten komen overal, wij zijn voor velen de schrik der 7 zeeen.....en ver daarbuiten.

Maar zonder gekheid, ik kreeg een tip voor een bepaald proggie en via Google stonden jullie bovenaan om em binnen te halen, een ongemanipuleerde versie....

Wij hebben zoveel spotters en posters, daar wil je wel is wat voor doen, en ik vond dit proggie dus dat zij dit moesten hebben.

Jullie kennen ons wel, wie niet, wij zijn die arrogante Piraten die denken dat het hele internet en usenet alleen voor hun is. ( is ook zo, Usenet is voor iedereen en er moet veel en veel meer gedownload worden).

Een compliment voor deze site en forum, vind em ontzettend netjes en er goed uitzien.

Sjapoo hoor, respect!

groet,

Roodbaard
NZBPirates
 
Wij van de Piraten komen overal, wij zijn voor velen de schrik der 7 zeeen.....en ver daarbuiten.

Maar zonder gekheid, ik kreeg een tip voor een bepaald proggie en via Google stonden jullie bovenaan om em binnen te halen, een ongemanipuleerde versie....

Wij hebben zoveel spotters en posters, daar wil je wel is wat voor doen, en ik vond dit proggie dus dat zij dit moesten hebben.

Jullie kennen ons wel, wie niet, wij zijn die arrogante Piraten die denken dat het hele internet en usenet alleen voor hun is. ( is ook zo, Usenet is voor iedereen en er moet veel en veel meer gedownload worden).

Een compliment voor deze site en forum, vind em ontzettend netjes en er goed uitzien.

Sjapoo hoor, respect!

groet,

Roodbaard
NZBPirates

Grote verschil hier tegenover Jullie is dat iedereen hier lid kan worden en reactie krijgt. Ik heb al zeker 4 maal een mail ingestuurd om bij Jullie lid te worden maar geen reactie.
Evenwel, toch welkom. Geniet er van.
 
Wij van de Piraten komen overal, wij zijn voor velen de schrik der 7 zeeen.....en ver daarbuiten.

Maar zonder gekheid, ik kreeg een tip voor een bepaald proggie en via Google stonden jullie bovenaan om em binnen te halen, een ongemanipuleerde versie....

Wij hebben zoveel spotters en posters, daar wil je wel is wat voor doen, en ik vond dit proggie dus dat zij dit moesten hebben.

Jullie kennen ons wel, wie niet, wij zijn die arrogante Piraten die denken dat het hele internet en usenet alleen voor hun is. ( is ook zo, Usenet is voor iedereen en er moet veel en veel meer gedownload worden).

Een compliment voor deze site en forum, vind em ontzettend netjes en er goed uitzien.

Sjapoo hoor, respect!

groet,

Roodbaard
NZBPirates

welkom;) en ik ken jou
ik ben daar ook lid van, mijn gebruiksnaam is daar jesse2315
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi Roodbaard ,

Heb al dikwijls een poging gedaan om bij jullie lid te worden maar is me nog nooit gelukt , weet ook niet waarom .

Alvast welkom.(nar)(nar)
 
Yep klopt, het is bij ons een besloten club waar je niet zo makkelijk lid van kunt worden...... Je moet je voorstellen dat we echt soms tientallen tot aan een honderd mails per dag krijgen van mensen die lid willen worden. En als je leest hoe ze dan lid willen worden....."Hey joh, laat me toe, ik wil lid worden", hahahahaha Eens in de zoveel tijd gooien we de tent open alleen weten we pas een paar dagen ervoor wanneer. We deden mee aan de Twitterrage maar zijn nu over op de Tokker.nl, FTD volgens een gerucht heeft ons genaaid door Twitter te informeren dat wij ongeoorloofde acties ondernamen. Via Tokker kunnen we daar mee doorblijven gaan, die man is blij met ons, en wij met hem.



Nogmaals de complimenten voor de look van dit forum.

Roodbaard
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi Roodbaard ,

Dank voor de info echter blijft gesloten , kan zelfs de toelatingsvoorwaarden niet openen;!. Zal regelmatig eens proberen, hoop doet leven.
Heb wel een paar interessante links gevonden via je link (lachen)(lachen)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan