Rss feeds lezer in sidebar vista start heel traag (en houd de cpu bezig)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi iedereen,

Sinds kort heb ik een probleem met de rss feed lezer die in de sidebar van windows vista staat, waarbij het bij het opstarten heel lang duurt eer ie dingen heeft ingeladen (ligt niet aan de site waar de rss bron vandaan komt) en hij houd eveneens nadat de pc al een tijd gestart is de cpu op geregelde tijdstippen aan de praat.

Dus de vraag is, weet iemand waarom de rss lezer de pc bij het opstarten en daarna onder het werken geregeld de cpu aan het lijntje houd? Bij een vorige installatie heb ik net hetzelfde gehad, de rss feed lezer werkt maanden goed, waarna dit gebeurd.

Hopelijk kent iemand de oplossing.

Mvg
 
Ik heb ook last van tragere opstart.
Denk door enkele updates onlangs.
Zelfs mijn internet verbinding ging enige tijd moeilijk, zelfs na 10 minuten nog.
Dat laatste is na 2 of 3 dagen verdwenen.
Ik gebruik momenteel startup delay, hier onlangs gepost door Stallion, mijn pc is gebruiksklaar in 30 seconden.
Ook dank zij tune up utilitys vermoed ik.
Ik heb nu geen tijd, ga slapen.
Om 6u straks moet ik werken.
Bij deze heb ik nu wel abonnement op dit topic, ik volg deze op de voet.
Benieuwd welke reacties er gaan komen.
 
Ik heb ook last van tragere opstart.
Denk door enkele updates onlangs.
Zelfs mijn internet verbinding ging enige tijd moeilijk, zelfs na 10 minuten nog.
Dat laatste is na 2 of 3 dagen verdwenen.
Ik gebruik momenteel startup delay, hier onlangs gepost door Stallion, mijn pc is gebruiksklaar in 30 seconden.
Ook dank zij tune up utilitys vermoed ik.
Ik heb nu geen tijd, ga slapen.
Om 6u straks moet ik werken.
Bij deze heb ik nu wel abonnement op dit topic, ik volg deze op de voet.
Benieuwd welke reacties er gaan komen.

gewoon een héél persoonlijke en dus subjectieve opmerking: Ik vind dat de sidebar idd belachelijk veel vraagt van je cpu; hoe dat komt weet ik niet, ik weet wel van Rosty dat HJT-analysten het soms zullen verwijderen van een systeem... het vertraagt gelijkaardig aan bepaalde malware je systeem.
 
slotje

slotje

Hoi iedereen,

Sinds kort heb ik een probleem met de rss feed lezer die in de sidebar van windows vista staat, waarbij het bij het opstarten heel lang duurt eer ie dingen heeft ingeladen (ligt niet aan de site waar de rss bron vandaan komt) en hij houd eveneens nadat de pc al een tijd gestart is de cpu op geregelde tijdstippen aan de praat.

Dus de vraag is, weet iemand waarom de rss lezer de pc bij het opstarten en daarna onder het werken geregeld de cpu aan het lijntje houd? Bij een vorige installatie heb ik net hetzelfde gehad, de rss feed lezer werkt maanden goed, waarna dit gebeurd.

Hopelijk kent iemand de oplossing.

Mvg

niet meer actief sinds 20-12-2008 12:09
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan