Status
Niet open voor verdere reacties.
G

Gercyn

Gast
Geachte Forumleden. Wanneer ik mijn PC opstart en deze gereed is voor gebruik verschijnd er een schermpje met de volgende tektst: Windows-hostproces (RundII32) werkt niet meer. Geen idee wat dit is en wat RundII32 doet en hoe ik het weer werkzaam krijg. Is er een van de forumleden die een tip heeft?
Groet van Gert.[OPLOSSING]
rundll32 zijn systeemprocessen.
Een foutmelding zou kunnen duiden op een corrupt programma of een programma dat niet meer bestaat op de PC.

Gebruik eens een registry cleaner zoals CCleaner
[/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Geachte Forumleden. Wanneer ik mijn PC opstart en deze gereed is voor gebruik verschijnd er een schermpje met de volgende tektst: Windows-hostproces (RundII32) werkt niet meer. Geen idee wat dit is en wat RundII32 doet en hoe ik het weer werkzaam krijg. Is er een van de forumleden die een tip heeft?
Groet van Gert.

Bent u zeker van deze schrijfwijze: rundII32 of is het rundll32.

Zoals u het schrijft is het met 2 maal de hoofdletter i (II) of is het de tweede schrijfwijze: met 2 maal de kleine letter l (L)?
 
Bent u zeker van deze schrijfwijze: rundII32 of is het rundll32.

Zoals u het schrijft is het met 2 maal de hoofdletter i (II) of is het de tweede schrijfwijze: met 2 maal de kleine letter l (L)?

Inderdaad het is met ll (L). Is niet zo mooi als je een probleem voor legt moet je wel de juiste letters typen.
Groet Gert.
 
Gelukkig voor u, anders had u een infectie.

Hebt u reeds "systeemherstel" geprobeerd?
 
rundll32 zijn systeemprocessen.
Een foutmelding zou kunnen duiden op een corrupt programma of een programma dat niet meer bestaat op de PC.

Gebruik eens een registry cleaner zoals CCleaner
 
rundll32 zijn systeemprocessen.
Een foutmelding zou kunnen duiden op een corrupt programma of een programma dat niet meer bestaat op de PC.

Gebruik eens een registry cleaner zoals CCleaner
Bednakt, ik heb CC Cleaner de pc laten opschonen en repareren en het schermpje me de tektst kom niet meer. Nu wle een ander schermpje maar de pc werkt goed dus alle forumleden bedankt voor de reactie`s. We gaan weer vrolijk verder.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan