rundll32.exe

Status
Niet open voor verdere reacties.

yvan

Steunend lid
Vip Lid
Hallo,
Ik heb een labtop Acer aspire 7720 met vista home erop, ik kon niet meer opstarten en heb dit verholpen door het heropstarten via cdrom vista cd. het herstel verliep vlot.
Nu ik mijn Pc heropstart krijg ik verschillende foutmeldingen.
Microsoft VisualC++ Runtime library - Runtime error!- Program: C:\Windows\system32\rundll32.exe - this application has requested the runtime to terminate it in an unusual way, deze melding krijg ik 2 maal, als ik in beide gevallen op OK klik verdwijnen ze en kan ik normaal werken.
Een snelkoppeling op het bureaublad werkt ook niet naar behoren nml;
NVIDIA configuratie snelkoppeling aanklikken geeft volgende foutmelding C:\Windows\system32\rundll32.exe, klik ik op ok, dan gebeurt er niks en kan ik gewoon verder werken
Wat betreft NVIDIAzie ik dat er in apparaatbeheer bij beeldschermadapters staat NVIDIA GeForce 8400M GS. (die lijk normaal te werken) in het apparaat beheer staan nergens vraagtekens.
Ik heb al het een en ander opgezocht op het internet maar ik raak er niet goed uit, iemand enig idee hoe ik dit zou kunnen oplossen.
Dank bij voorbaat
Yvan
 
En geen error meer yvan ?

Neen, geen foutmelding meer het was de grafische kaart die voor problemen zorgde, heel eigenaardig, maar enfin het probleem is opgelost.
NVIDia Geforce 8400M GS.
Een kleinigheid deed zich nog voor en dat is dat windows wireless niet kan starten.
Nochtans werkt het internet op deze pc, maar dan waarschijnlijk niet lang deze weg, maar ik heb nog niet gevonden hoe ik dat kan uitschakelen.

Groeten
Yvan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan