's nachts downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

oliebaron

Steunend lid
Vip Lid
gezien de veelvuldige reklamaties over de "fair use policy bij ongelimiteerd internet van Telenet" wil ik toch meewerken daar aan.Dus wil ik in de groene periode downloaden.Gezien een normaal mens 's nachts slaapt ( niet bij telenet !!!! ) wil ik een programma dat op een bepaald uur de download start.
Heeft of weet iemand zo een programma???
bedankt bij voorrbaat
 
Yep met Grabit kan je dat doen. Ik weet niet of er een "start" is, maar je kan gewoon op het moment
dat je de download start op "pauze" drukken en daar kan je zien hoelang die pauze duurd. als je vb om 00.00 wil
beginnen te downen en het is 21u dan neem je "resumé 3 uur", dan zal hij om 00.00 wel starten dan, je moet grabit
dan wel laten opstaan. Je kan dan ook op de knop bovenaan klikken bij "shutdown pc", dan zal de pc zich ook
vanzelf uitschakelen als de download gedaan is ;)
 
Wat wil je dan downen ? De meeste downen via nzb, maar als je geen payserver hebt, dus alleen via telenet zie ik niet in hoe je daar
dan zal kunnen downen want telenet blokt bijna alle groepen af !!!!;!
 
begrijp je probleem nu, via nzb (grabit) zou dat wel lukken, maar via een forum (vb pctuts, hier in de downloads iets afhalen s'nachts) zie
ik nog niet zitten want je zou dan ingelogt moeten blijven EN hoe zou je dan die download starten ???? Idd een probleempje.
Vanaf 00.00 u kan je toch al starten, want dan begint het nachtlimiet ;) tot 10.00 u.
 
Heb zelf ook telenet en ongelimiteerd en heb ook al een waarschuwing gekregen hierover maar ik trek mij daar niets van aan hoor.
Ik betaald er toch voor hé, dus moeten ZIJ maar zorgen dat het in orde komt niet WIJ !!!
 
ik heb ook ongelimiteerd en heb al een mailtje gekregen van Telenet.Ik ben braaf en probeer me eraan te houden .Wil echter niet zeggen dat ik er mee akkoord ga.
Vroeger had ik 100 gb dl en dlde in de dag uren en niemand zei wat.... nu ongelimiteerd en als ik na verloop van tijd 15 gb dl (tijdens dag uren )krijg ik al een mail... en nogthans betaal ik 75 euro /mnd ( wat niet niks is vind ik) Dus volgens telenet moet ik werken in de daguren en online gaan snachts .... en wanneer mogen we dan slapen???????????
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan