Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben al voorzien een 27" monitor en die is voor mij groot genoeg.

Dit is een Belgische site met ook veel Nederlandse leden. Daarom is het misschien handig te vermelden waar deze monitor zich bevindt i.v.m. verzending. Of eventueel een richting waar hij op te halen is.

Zoiets zou een verkoop kunnen versnellen ;)
 
De monitor is op te halen te Izegem(West-Vlaanderen)
verzenden kan misschien ook wel maar op verantwoordelijkheid van de koper

Bedankt voor de tip alvast :)
 
Heb me eergisteren net twee Dell WQHD Ultrasharp U2515H monitoren aangeschaft se.
4K leek me wat te vroeg en 27" leek me wat te groot (om er 2 te plaatsen). Ben er ondertussen zeer tevreden mee.
Maar ben dan primair ook geen gamer. Dus latency maakt me totaal niet uit.
 
Wat is op vandaag eigenlijk het verschil tussen een 27" monitor en een 27" tv scherm (full hd) die je ook op HDMI kunt inpluggen?
De prijs van een full hd 28" scherm valt in dezelfde prijsklasse (na een beetje zoeken) als het scherm hier aangegeven.
 
Er is een vrij groot verschil tussen TV schermen en computerschermen. De mogelijke resoluties. Een Full HD bijvoorbeeld heeft 1920 x 1080. En mss nog een paar extra. Een computerscherm heeft er veel meer.
Een TV dient niet aangesloten te worden aan een computer, en moet daarom ook geen verschillende resoluties voorzien. Een computerscherm in spé wel.
Gebruik je bijvoorbeeld enkel Full HD en speelt de vertraging ook geen enkele rol, dan zou een TV voldoen ja...

Maar hier in het topic gaat het over 4K en QHD. Beter dan Full HD dus...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan