Status
Niet open voor verdere reacties.
Inderdaad CVE is de eerste keer dat ik problemen heb met Samsung maar hopelijk komen ze met een update.
Wat ik nu doe is gewoon de edge uitschakelen en zo werken gaat ook en als ik tegen het eind dit jaar geen update krijg en het probleem blijft aanslepen koop ik een anderen misschien dan terug.

Wel jammer dat je nu al aan een ander toestel kopen loopt te denken, terwijl je eigenlijk een toptoestel in handen hebt. Maar mij gaat het eigenlijk om het feit dat Samsung niet snel genoeg met updates komt, ook niet voor het vlaggenschepen De S serie waar jij dus er eentje van hebt. Die touchwich skin die voor velen o zo mooi is en ik denk dat dit ook de reden is waarom het zo goed verkoopt, maar dit vertraagt je toestel zodanig dat Samsung in hun toestellen bijna verplicht is om anderhalve GB RAM te stoppen om het een beetje soepel rond te krijgen. Ze hebben natuurlijk ook positieve kanten, dit zijn hun Super AMOLED schermen en hun camera's die om duimen en vingers van af te likken zijn. Maar al de rest vind ik eigenlijk vrij bagger. Ik vind ze er zo speelgoed uitzien ook. Ik heb een aantal vrienden die een J5 hebben, en dat heeft een metalen rand, zogezegd denk ik. Want het is precies een chroomrandje en de rest is plastiek, zo lijkt het. Dat oogt zo speelgoed he. Ze hebben ook zo heel veel toestellen op de markt dat je op den duur door de bomen het bos niet meer ziet. De J serie van 1 tot 7, de A serie ook van 1 tot 7 dan nog een S in 3 versies. en ik sla er denk ik nog wel over ook. maar updates uitbrengen voor al die modellen kost enorm veel geld. Dat geld zouden ze natuurlijk liever niet uitgeven. Nu lopen er ellenlange procedure slagen met Google en Samsung om die updates er sneller en beter door te krijgen. Soms krijgt Google slagen, en soms Samsung slagen. Maar wie de oorlog gaat winnen is nog niet duidelijk. Dat er veel geld mee gemoeid is is wel duidelijk. Mij ga je zeker niet snel een Samsung zien kopen of aanraden. Er zijn betere alternatieven voor ieders budget waarin Samsung acitef is. Ik hoop in ieder geval dat je S6 EDGE snel een update krijgt die wel deugt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan