Androïd samsung galaxy S8+ probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo , ik hoop dat iemand mij kan helpen , ik krijg op mijn Samsung S8+ geen enkel bestand open die binnen komen via email, kan die niet downloadeen ook en heb dit probleem nu een paar dagen , zou niet weten wat ik aan mijn gsm heb veranderd, heb die nu van als die uitgekomen is en had nooit geen probleem
 
Ik begrijp niet echt goed wat je bedoeld. Kan je je vraag iets verduidelijken? Heb je je toestel al eens uitgeschakeld en opnieuw ingeschakeld. Niet opnieuw opstarten kiezen, maar echt helemaal afsluiten en opstarten.
 
dus als je email binnenkrijgt met attachment kun je die ook bekijken via je gsm , probleem is dat ik dit attachment niet kan openen of opslaan , en ik sluit iedere dag minstens 1x mijn gsm af , wacht dan naargelang de tijd dat ik heb maar toch minstens 2 minuten , en dan start ik die terug op , als ik thuis ben staat die zelfs een volledige nacht af
 
De bijlagen gaan niet meer open in je mail. Alle bijlagen niet meer? Of enkel bv word documenten. Welke mail app gebruik je? Dat kan al handig zijn om te weten waar we moeten op letten, want op Android heb je er heel veel verschillende. Ik gebruik bv. enkel gmail op mijn Android toestel. Met deze heb ik nog nooit problemen gehad met bijlagen die ik niet open kreeg. Behalve dan 1 keer dat ik een pdf niet open kreeg omdat ik geen pdf reader staan had op mijn toestel, dit is ondertussen ook geen enkel probleem meer.
 
De bijlagen gaan niet meer open in je mail. Alle bijlagen niet meer? Of enkel bv word documenten. Welke mail app gebruik je? Dat kan al handig zijn om te weten waar we moeten op letten, want op Android heb je er heel veel verschillende. Ik gebruik bv. enkel gmail op mijn Android toestel. Met deze heb ik nog nooit problemen gehad met bijlagen die ik niet open kreeg. Behalve dan 1 keer dat ik een pdf niet open kreeg omdat ik geen pdf reader staan had op mijn toestel, dit is ondertussen ook geen enkel probleem meer.
nee gaan niet open op mijn gsm, , ik kijk veel naar gmail op mijn gsm , en nu krijg ik niks meer open , geen filmpje, exel word en foto's, en dat ging vorige week wel nog
Ik heb pdf ook op mijn gsm want sommige dingen komen op pdf binnen ,
 
opslagruimte al eens nagekeken ? ... bij het openen wordt immers ook (tijdelijk) weggeschreven ...
 
Anders kijk ook eens in je gmail:
Email > Linksboven 3 streepjes > Tandwiel instellingen> Mail account aanklikken > Data Synchroniseren > moet aangevinkt staan.
 
ben naar provider geweest en probleem is opgelost, eerst wist die niet wat te doen en maar een andere gsm moest kopen, reaktie was iets waat die niet verwacht had denk ik want na het zeggen dat ik dan wel naar andere provider zou gaan kon die het wel oplossen
 
Aan wat lag het dan? Een ander toestel kopen vind ik nu ook wel echt bij het haar gegrepen. Zeker een Samsung S8 is nu ook niet meteen een toestel om zo aan de kant te schuiven en te vervangen. Je hebt er immers redelijk wat centen moeten voor neertellen toen je hem kocht.
 
Aan wat lag het dan? Een ander toestel kopen vind ik nu ook wel echt bij het haar gegrepen. Zeker een Samsung S8 is nu ook niet meteen een toestel om zo aan de kant te schuiven en te vervangen. Je hebt er immers redelijk wat centen moeten voor neertellen toen je hem kocht.
zat in mijn contrakt, wat het was weet ik niet , geen uitleg gekregen. Als ik nu een nieuwe moet aanschaffen zaal het denk ik een Samsung A71 zijn , zou graag die S20 G5 hebben maar is te duur
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan